belbasis omgezet naar zakelijk belbasis?

• 5 december 2012
  • 3 reacties
  • 8961 keer bekeken

Onlangs wilde ik mijn belbasis abonnement opzeggen. Bij de servicelijn bleek dat ik een zakelijk belbasis abonnement heb, een jaarcontract dat pas in september 2013 afloopt. En dat ik dus pas per die datum van mijn contract af kan. Heel vervelend, maar zakelijke klanten hebben nu eenmaal andere rechten dan consumenten redeneerde ik.

Ik heb mijn contract er echter bijgehaald en ik heb nooit een zakelijk belbasis contract afgesloten! Nogmaals de servicelijn gebeld, en die konden me niet echt verder helpen. De oudste factuur die ze hebben is halverwege 2010 en daarop staat vermeld dat het een zakelijk belbasis abonnement is. De oudste factuur die ik zelf kan vinden is van begin 2010, en daarop staat een normaal belbasis abonnement, dus geen zakelijk abonnement. Ergens in die maanden daartussen is er kennelijk ergens iets veranderd, maar niet door mij.

Is er hier iemand bekend met deze gang van zaken? Ik wil graag weten hoe ik aan dat zakelijke abonnement kom, en vooral hoe ik er weer vanaf kom. Ik heb er niet om gevraagd maar zit nu wel vast aan een idioot lange opzegtermijn.

Alvast bedankt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Beste b33d33,

Ik help je graag verder door opheldering te geven over welk abonnement je momenteel bij KPN hebt. Kun je me hiervoor per privébericht je postcode, huisnummer, vaste nummer en contractnaam toesturen? Ik zal je hierin dan zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Hallo Jorn,

Bedankt voor je reactie.Ik heb je mijn gegevens in een privé bericht gestuurd. Het is me overigens duidelijk dat ik nu een zakelijk abonnement heb. Waar het mij om gaat is hoe en wanneer dat abonnement een zakelijk abonnement is geworden. Ik heb het als een consumenten abonnement afgesloten.

Hallo Jorn (of een van de andere KPN moderators),

Ik heb begrepen dat mijn vraag door jullie is uitgezet bij de Zakelijke helpdesk, maar ik heb verder niks meer gehoord. Is er al wat bekend? Komen ze er uit daar?

vriendelijke groet,

b33d33

Reageer