Beantwoord

Belcentrale

• 26 juni 2015
  • 38 reacties
  • 32611 keer bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

ja, dit is dus een consumenten forum en de zaak waar we over spreken speelt alleen op de zakelijke markt

kan je het nog volgen?
ik weet niet wat jij voor een moderator bent , misschien moet je de eerste posting nog eens lezen dit is een consumenten forum. Blijkbaar snap je niet wat moderating betekend? Dit topic hoor hier niet. KPN fanboy.

Het troll filmpje is funny. En helemaal niet relevant.
ah, je bent een moderator die niet moderate? Wordt je daar voor betaald? of is dat gewoon een hobby
Naar mijn weten verkoopt belcentrale al twee jaar niet meer telefonisch. En heeft überhaupt nooit contracten van twee jaar telefonische verkocht. Het nivo blijft maar maar dalen op dit forum.

En een 14 dagen bedenktermijn bestaat helemaal niet.. Er is een zeven dagen bedenktermijn. De link naar de rechtszaak gaat helemaal niet over bedenktermijnen.

Verzinnen jullie dit allemaal?
*Admin: bericht verwijderd i.v.m. offtopic
Wij zijn ook in het smoesje getrapt dat Belcentrale bij KPN hoorde.
We maken nu bijna een jaar gebruik van Belcentrale. Nou gebruik maken, we krijgen rekeningen. Het werkt voor geen meter en er komt geen enkele reactie op klachten.
Wat een waardeloze boel. Blijf er verre van.
Wij gaan schriftelijk opzeggen en advocaat gaat naar mogelijkheden kijken om kosteloos te vertrekken daar ze diverse malen in de gelegenheid gesteld zijn maar toch in gebreke blijven
Hi,
Omdat Belcentrale zich voordeed als onderdeel van KPN ben ik naar hen overgestapt en ben ik telefonisch een contract van 2 jaar aangegaan waar ik om diverse redenen ontzettend spijt van heb. Slechte service, foutieve facturen. Ik vind het oplichterspraktijken dat zij zich voordoen als onderdeel van KPN. Als jij weet hoe ik van Belcentrale af kan komen hoor ik het graag. Bedankt.
Volgens mij is telefonische verkoop binnenkort sowieso klaar. Tweede kamer heeft een motie aangenomen voor verbod.
Belcentrale is nog zeker actief, eergisteren nog bij een klant geweest waar ze het ISDN abonnement hadden omgezet naar internetbellen en de beveiliging ook wel even hadden aangepast.
Gevolg beveiliging stuk omdat ze dit verkeerd hadden aangesloten (de A en B van de databus gebruikt als A en B voor de telefoonlijn) Daarnaast voldoet hun aanpassing niet aan de gestelde eisen waardoor de klant nu ook nog eens met een niet gecertificeerd beveiigingssysteem zit en flink mag gaan investeren om dit weer in orde te laten maken.
Reputatie 2
Tjonge wat een heisa allemaal. Belcentrale gewoon de zoveelste KPN reseller. Weet niemand dat hier?

Reageer