Beantwoord

Belcentrale prijstechnisch goede ervaring

• 29 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 8658 keer bekeken

Reputatie 2
ik ben aan het prijsvergelijking met Belcentrale. ik heb van hun accountmanager een offerte gekregen. Maar het is natuurlijk wel zaak geen appels met peren te vergelijken. Het gaat om twee analoge lijnen waar we over bellen. We bellen niet veel en hebben dus geen belbundel.

zou ik dat vergelijken met

of is er nog een goedkoper abbo mogelijk met per minuut betalen?
icon

Beste antwoord door Paul_ 30 augustus 2018, 14:25

Hoi! Ten eerste levert Belcentrale alleen zakelijke diensten en niet particulier. Dit is het forum voor de consumentenmarkt dus ik kan je niet heel goed informeren over alle zakelijke opties bij KPN. De enige andere optie bij KPN (particulier) is deze: https://www.kpn.com/bellen/belbudget.htm

Mijn advies is in ieder geval om je goed te laten informeren over de voor- en nadelen. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
KPN gaat je dit niet voor die prijs aanbieden. Wees wel zeker dat dit de totale kosten zijn en er geen lijnhuur ofzo overheen komt.
Reputatie 2
valt er niet over te onderhandelen 😁
Reputatie 7
Badge +24
Hoi! Ten eerste levert Belcentrale alleen zakelijke diensten en niet particulier. Dit is het forum voor de consumentenmarkt dus ik kan je niet heel goed informeren over alle zakelijke opties bij KPN. De enige andere optie bij KPN (particulier) is deze: https://www.kpn.com/bellen/belbudget.htm

Mijn advies is in ieder geval om je goed te laten informeren over de voor- en nadelen. 🙂
Reputatie 7
Pas bij die tarieven van Belcentrale heel goed op, die tarieven zouden best wel eens per minuut afgerekend kunnen worden.
Dan zou een gesprekje van bijvoorbeeld 30 seconde dus al 10 Eurocent kosten.
Dat is nog steeds goedkoper dan KPN, maar weer veel duurder dan CheapConnect waar diezelfde 30 seconden zouden leiden tot een prijs van 1,19 Eurocent.

Weet je overigens dat je bij Belcentrale naast die tarieven ook nog €22,95 kwijt bent aan de huur van de lijn. Bij telefonie in combinatie met Internet en TV bel je voor €17,50 per maand verder gratis.
Reputatie 4
Badge +6
Google op "Belcentrale" voor meer info. Op dit forum kan je ook eens kijken. Er zijn meer topics over de Belcentrale.
Reputatie 2
Bedankt voor de Tip Ja. Ik ben inmiddels over en de portering loopt. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen en ongezouten kritiek.

Reageer