Beantwoord

belgeschiedenis vaste telefonie

  • 18 October 2021
  • 10 reacties
  • 963 keer bekeken

Hoe kan ik mijn uitgaande telefoongesprekken inzien zoals ze  op de factuur staan vermeld voordat ik de factuur heb ontvangen ? dus bijvoorbeeld van de afgelopen drie weken terwijl de factuurdatum pas 21 oktober word .

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 19 October 2021, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @hanco bastiaansen Die mogelijkheid biedt KPN niet, je moet wachten op de factuur.

Bewaart jouw toestel geen belhistorie?

Mijn vaste telefoon onthoudt de laatste 25 gebelde nummers. Dat zal jouw dect toch ook wel doen?

Wel alleen de nummers. Dus geen datum/tijdstip/duur erbij.

Reputatie 7
Badge +10

De bel historie staat tot een bepaalde tijd ook in de Experia Box modem/router.
Inloggen, menu doorbladeren (afhankelijk van Experia Box model) waar ze te vinden zijn.

Aaah, dat vergeet ik altijd, @Babylonia .

Bij de V10.

log in via mijnmodem.kpn , dan status, dan daaronder geavanceerd, vervolgens VoIP. Klik op Bel log om de lijst te openen. Compleet met datum, tijdstip en duur!

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @hanco bastiaansen Die mogelijkheid biedt KPN niet, je moet wachten op de factuur.

Bewaart jouw toestel geen belhistorie?

De bel historie staat tot een bepaalde tijd ook in de Experia Box modem/router.
Inloggen, menu doorbladeren (afhankelijk van Experia Box model) waar ze te vinden zijn.

 

Reputatie 7
Badge +21

Aaah, dat vergeet ik altijd, @Babylonia .

Bij de V10....

Ja ik ook, maar misschien wel vanwege de beperkte capaciteit van belhistorie in de Experia. Bij de v10 is er maar plaats voor 10 gesprekken.

Reputatie 7
Badge +10

Oh, heb eigenlijk nooit gekeken naar de maximum capaciteit. :nerd:    Zat er doorgaans dan ruim onder.
(Belde hoogst zelden met het telefoonnummer van “toen” Telfort, en een V10 aangesloten).
Dacht dat een V8 en V10A ook een belhistorie hebben?

Gebruik normaal een eigen router met VOIP-apparatuur en met VOIP-accounts elders afgesloten. De goedkoopste VOIP-providers zoals o.a. VoipBuster geven je meer service dan KPN op dit gebied.

Een belhistorie kun je daar tot op detailniveau tot een half jaar terugkijken.
Bij CheapConnect kun je nog in “jaren” terugkijken.

Reputatie 7
Badge +21

Oh, heb eigenlijk nooit gekeken naar de maximum capaciteit. :nerd:    Zat er doorgaans dan ruim onder.
(Belde hoogst zelden met het telefoonnummer van “toen” Telfort, en een V10 aangesloten).
Dacht dat een V8 en V10A ook een belhistorie hebben?

Met de andere Experia's heb ik geen ervaring, maar met de KPN Box 12 kan ik de hele belhistorie nog bekijken vanaf het moment dat ik hem installeerde (medio 2020).

RBxx schrijft: Bij de v10 is er maar plaats voor 10 gesprekken.

 

Babylonia schrijft: Oh, heb eigenlijk nooit gekeken naar de maximum capaciteit. :nerd:    Zat er doorgaans dan ruim onder.

 

Ha ha, dat haal ik op jaarbasis niet. (met onbeperkt E.U. bellen op de mobiel)

Reputatie 7
Badge +21

PeterG schreef:
Ha ha, dat haal ik op jaarbasis niet. (met onbeperkt E.U. bellen op de mobiel)

Bij mij hetzelfde, het zijn vrijwel alleen inkomende gesprekken.