BelOnbeperkt Altijd bundel

• 28 January 2012
  • 10 reacties
  • 12636 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties
Ik ben NIET blij met het nieuwe BelOnbeperkt Altijd bundel,de kosten gaan 50% omhoog terwijl ik

nooit naar mobiel bel met mijn vaste telefoon als er nu een keuze was oké maar dit word je gewoon door je neus geboord,op basis van mijn belgedrag is dit geadviseerd?zoals ik al melde bel ik nooit naar mobiel dus een slecht onderzoek.

Ik hoop dat dit snel veranderd,bij UPC kun je voor €5.00 extra per maand de keuze maken gratis naar mobiel bellen dit vind ik veel netter aangeboden  

10 reacties

Badge +1
Beste Nol,

Wat je aangeeft over de extra 5 euro bij UPC is niet correct.

Zij geven een korting op het tarief voor bellen naar mobiel.

Bron:

http://www.upc.nl/bellen/vaste_telefoon_diensten/goedkoop-naar-mobiel/

Bij KPN zitten alle belkosten voortaan bij in de bundel.

Wat betreft van UPC is dit inderdaad zo,bij naderinzien heb ik het niet goed gelezen,

maar dan heb je nog wel de keus,wel of niet de bundel met Mobiel voor €5.00 aan te vullen

want nogmaals ik bel nooit mobiel met mijn vastelijn dus dit word een dure aanbieding voor mij er werd mij ook verteld in een KPN enquete dat dit in de toekomst weer gescheiden gaat worden dus afwachten maar en slikken met die €5.00  

Ik krijg de nieuwe rekening binnen en gelijk 5 euro duurder voor het onbeperkt bellen voor mobiel, terwijl mijn 06 nummers geblokkeerd staan op mijn vaste toestel. Ik gebruik het niet eens. Heb me er ook niet voor opgegeven. Eerst het gedoe met die inbraak, geen compensatie op de rekening en nu dit weer. Ik stop met KPN. Ik ga naar een ander.

Reputatie 1
Badge +1
Beste Nol,

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het nieuwe Bel Onbeperkt Altijd abonnement.
Voor u zijn er de volgende opties:
U kunt overstappen naar een Bel Onbeperkt Weekend en Avond voor €7,50 per maand of kiezen om geen voordeeloptie te nemen. Dit is namelijk ook mogelijk.

Het is niet mogelijk om uw Bel Onbeperkt Altijd abonnement te behouden met de voorwaarden van eerst.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Een contract mag nooit eenzijdig gewijzigd worden heb ik hierop te melden.

Ik wist van de mogelijkheid Bel onbeperkt weekend en avond maar dat beviel niet omdat je dan op de klok moet kijken "ervaring" vandaar belonbeberkt altijd  maar dan zonder de €5.00 verhoging.

Ik vind dit nog steeds geen optie,dit word gewoon gedicteerd "stikken of slikken"zo komt dit voor mij over.

Dus de informatie die u mij toevertouwde was oud nieuws, en ben nu wachtende op de mogelijkheid om een belbundel zonder mobiel van €5.00 te nemen .

Met vriendelijke groet

Arnold   

Reputatie 4
Badge +1
Een contract mag nooit eenzijdig worden gewijzigd. Echter is bel onbeperkt altijd geen contract maar een VAS dienst (Vallue Added Service) en mag KPN die wel aanpassen. Als je er niet mee akkoord gaat dan moet je hem niet nemen en geen voordeel optie nemen.

Voor mij was Bel Onbeperkt EEN voordeel optie!,nu niet meer ik ben nu €60.- per jaar meer kwijt. Omdat ik niet naar mobiele nummers bel met mijn vaste telefoon heb ik geen voordeel met dit pakket

en als het Bel Onberkt Altijd contract beëindig dan betaal ik ook rond de €15.- aan bel kosten per maand dus nogmaals voor mij geen voordeel dus er kan elke keer een oplossing bedacht worden maar zoals je ziet is is het oude pakket voor mij het voordeligst,ik begrijp wel dat de schoorsteen ook bij de KPN moet roken maar voor mij is dit niet zo leuk omdat ik geen andere optie heb,het zou voor mij en mischien vele om het mobiel en vast gescheiden te houden dus als optie voor €5.- extra

het mobiel optie er bij te nemen,zoals ik al voor stelde in mijn eerste Mail,mischien wel een goed idee

om meer klanten te werven succes.

Met vriendelijke groet

Arnold

KPN was net eventjes goedkoper dan de concurerentie. Met die 5 euro meer niet meer. Als je ook de snelheid van het internet meeneemt die bij KPN behoorlijk lager ligt dan de kabel is de keus nu snel gemaakt. Ben straks goedkoper uit en de snelheid van het internet is verdubbeld. Vind je het gek dat het zo slecht gaat bij KPN. Ze moeten eens naar de klanten luisteren.

Ik ben niet ontevreden over de snelheid van internet 8 mb en de kwaliteit van interactieve tv,ik zit denk ik dicht bij een verdeelkast.En dat naar de klanten luisteren,ik denk dat dit forum daardoor bedacht is,dus ze zullen er mee bezig zijn,maar ja dit is een log orgaan dus dat duurt wel even voordat er beweging in komt.Ik heb zelfs persoonlijke"begeleiding"gehad omdat de verkopers van abonnementen een puinhoop van hadden gemaakt.En dat het"slecht"gaat komt denk ik dat ze verkeerde spullen opsturen of meerdere malen het zelfde en niet meer afhalen zoals oude digitenne kastjes,verkeerd opgestuurde decoders onnodige kabels enz. daar valt volgens mij nog heel veel te bezuinigen dan hoeft er bij de abonnee's geen verhogingen doorgevoerd te worden wat natuurlijk het makkelijkst is,maar ondanks dit alles ben ik best tevreden met kpn er zijn bij de ander providers ook problemen.

Reageer