Beantwoord

BelOnbeperkt Avond & Weekend verwijderen

  • 1 September 2019
  • 7 reacties
  • 1284 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Met onze vaste telefoon konden we in het weekend en na 1900 urr gratis bellen. Ik heb nu bij de KPN met mijn mobiel onbeperkt gratis bellen en dus mijn vraag is dat bij onze vaste telefoon eraf gehaald.

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 September 2019, 09:29

Bekijk origineel

7 reacties

Tenzij je vaak naar landen buiten de E.U. belt heeft het op het vaste nummer geen enkele zin als je onbeperkt op je mobiel hebt inderdaad.

Bel je vaak naar Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, of andere emigratielanden dan geldt dat alleen via de vaste lijn, maar niet via de mobiel.

Via de mobiel is onbeperkt bellen alleen Nederland en E.U.

Informatie onbeperkt bellen op het vaste nummer inclusief lijst v.d. 83 landen.

Onbeperkt bellen via mobiel alleen Europese Unie.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Kanty. PeterG heeft helemaal gelijk. Heb je het onbeperkt bellen abonnement al verwijderd in MijnKPN of bel je wel vaak naar Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, of andere emigratielanden met de vaste telefoon?
Reputatie 3
Badge
Mijn vraag blijft echter staan. Is bellen na 1900 uur en in het weekend eraf. bij onze vaste telefoon.
Reputatie 7
Nee, dat is er niet afgehaald tenzij je dat zelf via mijnKPN uit jouw abonnement verwijderd hebt.
Reputatie 7
Badge +21
Mijn vraag blijft echter staan. Is bellen na 1900 uur en in het weekend eraf. bij onze vaste telefoon.
Ik heb het voor je nagekeken @Kanty. BelOnbeperkt Avond & Weekend is op 17 augustus 2019 verwijderd.
Reputatie 3
Badge
Geweldig bedankt Vikash.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Kanty. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer