Beantwoord

Beoordeling van monteur(s) na geleverde dienst.

  • 14 January 2019
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hallo,ik heb een vraag over een beoordeling plaatsen na het leveren van een KPN dienst voor mijn moeder.
Mijn moeder is sinds kort verhuisd naar een zelfstandige woning met zorg nu hebben we de verhuizing doorgegeven en er zijn 2 monteurs gekomen om dit op 14-01 tussen 15.00 en 17.00 uur aan te sluiten,aangezien de service top was en de monteurs uiterst vriendelijk waren heb ik gevraagd of ik een review kon achterlaten over het werk en de goede ervaring.Ik heb het serviceformulier getekend namens mijn moeder en heb mijn email adres achtergelaten omdat mijn moeder geen pc of smartphone heeft en daarom geen email adres meer heeft alleen weet ik nu niet waar ik de review heen moet sturen want in de mail die ik ontvangen heb nadat de dienst was uitgevoerd kan ik geen link vinden om de desbetreffende monteurs positief te beoordelen vandaar mijn vraag.
icon

Beste antwoord door Boydstr 16 January 2019, 22:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hey Boydstr. Allereerst ben ik heel blij dat de service zo goed is bevallen. Blijkbaar zelfs zo goed dat je genegen bent om het apart te benoemen(!). Een groter compliment kunnen we ons niet wensen.
Ik begrijp uit jouw woorden dat je een review hebt klaarliggen. Ik wil me graag inzetten om deze bij de juiste perso(nen) onder de aandacht te brengen. Kun je je profiel aanvullen met de adresgegevens van je moeder? Als je wilt mag je de review in een privébericht naar mij sturen. Als je de namen van de monteurs nog weet zou dat helemaal fantastisch zijn en anders doe ik wel wat speurwerk. Ik hoop van je te horen.
Reputatie 2
Badge
Hallo Erwin ik heb vandaag een mail van KPN ontvangen omtrent mijn ervaring met de geleverde dienst,daarin kon ik een aantal cijfers geven over het werk,vaardigheid etc.ik heb de diensten maximaal 5 als positief cijfer gegeven op de alle gestelde vragen,er was een vraag bij die ik toch kort wil toelichten en dat ging over de vraag of de monteur gebeld had maar dat kon de desbetreffende monteur niet omdat er juist telefoon aangesloten moest worden en de monteur niet mijn 06 nummer had want de afspraak is door mijn zus gemaakt maar moest werken zodat ik ter plaatse was ik zou het vervelend vinden dat er straks word geconcludeerd dat de monteur een steek heeft laten vallen maar dat was in dit geval dus niet de oorzaak z.a ik heb uitgelegd de namen van de twee monteurs kon ik mij niet meer herrineren maar ik neem aan dat de beoordeling bedoeld was voor het werk van de twee monteurs dus ik hoop dat dit uiteindelijk bij hun terecht komt.
met vriendelijke groet
Boyd de Steur
Geen zorg, Boyd. Als jij die cijfers hebt gegeven scoort de monteur altijd goed! Nogmaals dank voor je uitgebreide en positief respons! Als er ooit wat met je diensten is, weet jij mij te vinden.