Beantwoord

Betalen voor 2 maanden voor een nummer die er niet meer is?

  • 21 June 2019
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

de telefoon nummer is niet meer dat was de telefoon nummer is niet meer dat was ik krijg dat ik voor 2 maanden betalen voor vast bellen dat is afgezegd bij jullie een mail van jullie en deze als dat dat op mijn Inge bank wordt af geschreven en dan doe ik het terug boeken want niemand kunt mijn bellen ik heb alleen nu mobiel van KPN groetjes c de koningVlaardingen

*Admin: Titel aangepast + gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
icon

Beste antwoord door PeterG 21 June 2019, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi Cor. Vervelend dat je nog rekeningen krijgt terwijl je aansluiting thuis is opgeheven.

Dit kan alleen een KPN moderator behandelen. Zodat die je gegevens kan inzien en je vlot kan helpen zodra je vraag aan de beurt is zou je vast wat gegevens in het forumprofiel willen vermelden?
voor-, achternaam, postcode+huisnummer, klantnummer (van dat opgeheven nummer)
en dan onderaan die pagina de "wijzigingen opslaan".

Al deze gegevens zijn niet openbaar. Waar (privé) bij staat.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @corkoning, welkom! Je woordenstroom maakt het niet heel duidelijk, maar ik begrijp uit je verhaal dat je je vaste telefoonnummer op wilde zeggen? En dat dit nog niet gebeurd is? Wil je, zoals Peter aangeeft, inderdaad je forumprofiel aanvullen met je postcode en juiste klantnummer en/of telefoonnummer? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, kunnen we nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust hier weten.