Beantwoord

Betalen voor onbeperkt bellen?

  • 18 February 2020
  • 15 reacties
  • 208 keer bekeken

Heb vast bellen contract  onbeperkt  bellen en glasvezel en nu ineens moet ik betalen had ik beter een ander provider kunnen nemen . 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 February 2020, 20:28

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heb vast bellen contract  onbeperkt  bellen en glasvezel en nu ineens moet ik betalen had ik beter een ander provider kunnen nemen . 

Nou... lijkt me dat het vrij logisch is dat u daar voor moet betalen toch? :thinking:

Ja dat snap ik had het verkeerd geformuleerd had bij telfort vast bellen voor 5 euro nu ging telfort over nasr kpn en zou ik alles houden niet dus 

 

De vaste abonnementen zijn nog helemaal niet over naar KPN. Het lijkt me dus zaak even contact op te nemen met de helpdesk van Telfort 0900 9596 of via hun forum. forum.telfort.nl .

Alleen Telfort mobiel is nu KPN.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Student, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De vaste diensten en producten van Telfort zijn nog niet overgeheveld naar KPN. Dus mocht dit om vast bellen gaan, dan kan je het beste nog bij Telfort terecht.

Gaat het om je mobiele abonnement dat overgezet is naar KPN? Dan kunnen we even voor je kijken, want je abonnement (bundel) en voorwaarden blijven inderdaad hetzelfde tot je verlengd bij KPN. 

 Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!

Had tot 28 jan van telfort dus leek me beter om toen over te gaan.

Had pluspakket gratis maar nu betaald dat maakt me niet zoveel uit dat begrijp ik. 

Maar bellen niet. Kan het contract van telfort per mail toesturen.

 

Bedankt voor de moeite

Als je bij KPN een contract bent aangegaan dan gelden voorwaarden (en voordelen) die je bij Telfort had natuurlijk niet meer.

Belonbeperkt op de vaste lijn kost een vast bedrag per maand. Maar dan heb je naar die nummers ook geen extra belkosten meer.

Reputatie 7
Badge +21

@Student voor je vaste diensten hoefde je nog niet over te gaan, maar ik begrijp het wel dat je dit meteen maar hebt geregeld. Wat Peter aangeeft klopt wel, bij KPN ben je een nieuw contract met nieuwe voorwaarden aangegaan, dit is anders dan bij Telfort. De mobiele abonnementen die omgezet zijn behouden wel dezelfde voorwaarden als bij Telfort. Maar vaste diensten zijn nog niet over en in principe heb je nu Telfort opgezegd en een abonnement bij KPN genomen.

Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan pak ik de gegevens er even bij!

Nee mijn abonnement liep 28 januri af dus ik dacht dat ik er goed aan dit niet te verlengen ik had befrepen dat hwt op zeer korte termijn was maar als ik deed had geweten had ik het nooit gedaan. Had 4mnd een abonnement van jullie voor 34.52 ingaande januar en nu  kreeg ik de afrekening van een heel ander abonnement vijna 100 euro en volgens mij geen glasvezel en due van 34.52 wel?

Vind dit wel een gedoe hoor had de medewerkster niet moeten zeggen alles blijft hetzelfde als ik had geweten dat het een nieuw contract ging had ik me nog even bedacht. 

Zat goed bij telfort, heb aow kan dus niet 100euro of 77 euro betalen. Had bij telfort met onbeperkt bellen voor  een jaar 42.50. Alles in een (is goedkoper ) wat ik nu heb zijn losse onderdelen tja dat is duurder.

 

Een student met aow, dat is wat nieuws… :slight_smile:; grappige forumnaam. Die zag ik niet aankomen.

Heb je nu een Hussel abonnement? Dan kan je Onbeperkt Nederland nemen. Dat kost € 9,99 extra. I.c.m. 50 Mb/s internet + televisie + dus telefoon komt dat op 64,49 euro abonnement. Zonder extra belkosten in Nederland. Overigens als je een mobiel abonnement hebt dan heb je dáár al een belbundel waarmee je gratis kan bellen en sms-en :wink: . Dan ga je natuurlijk niet met een vaste telefoon bellen of een bundel nemen.

In de belbundels zitten niet 09xy nummer en 4-cijferige betaal smsdiensten.

Ja oke maar ware het niet dat ik nu vanaf januari tot voor 33 euro 49 euro plus onbeperkt bellen

Hmm…

Ik begrijp dat je onbeperkt bellen hebt. Ik neem aan Belonbeperkt Nederland. En sinds januari toch 33,49 aan belkosten hebt tot nu.

Het kan zijn dat het nummers zijn die buiten belonbeperkt vallen. Zoals 09xy nummers. En 088 en 087 nummers vallen er ook niet onder, dan heb je ook belkosten. Bellen via 18.. nummers kost zelfs € 1,00 per minuut, ook bij doorverbinden.
Onder Belonbeperkt Nederland vallen alleen de standaard netnummers en het 06 netwerk.

Ook naar het buitenland bellen is met Belonbeperkt Nederland niet kosteloos. In Europa € 0,23 (!) per minuut met een starttarief van € 0,14 per gesprek.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Student, ik neem het even over van Susan. 

Ik zie dat de collega's van Webcare (Facebook/Twitter) dit al met je hebben opgepakt, de 20ste. Ik zie ook dat de onbeperkt optie inmiddels al is aangezet en zelfs dat ze de helft van de extra belkosten hebben vergoed. Herken je dit? 

Nee want ik heb 95 euro moeten betalen en kom nu in de problemen dat er rekeningen niet betaald kunnen worden. 

Kwam altijd uit met mijn betalingen.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Studentje1951 dat is inderdaad niet fijn :disappointed_relieved:  Het ongedaan maken van een incasso/factuur kan helaas niet. Wij verrekenen het met de eerstvolgende factuur. Die zal een stuk lager uitvallen, dan hou je hopelijk wat over! 

Reageer