Binnenkomend gesprek doorgeven aan een ander toestel met Chicago 900SL

• 15 januari 2018
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Chicago 900SL 5 toestellen.
Hoe kan ik een binnenkomend gesprek doorgeven van toestel 1 naar bijv. 4?

Admin: post afgesplitst naar eigen topic

5 reacties

Reputatie 7
Gebruiksaanwijzing al ingekeken? Helaas staat deze niet online; kan dus niet voor je zoeken.

De meeste toestellen zijn afgeleide van de Siemens toestellen. Daarbij druk je op INT en kies je vervolgens het andere interne nummer, bv 4 dus. Als 4 opneemt kun je even zeggen Piet is aan de lijn voor je. Als jij dan, op 1, de verbinding verbreekt krijgt 4 het gesprek.
Gebruiksaanwijzing al ingekeken? Helaas staat deze niet online; kan dus niet voor je zoeken.

De meeste toestellen zijn afgeleide van de Siemens toestellen. Daarbij druk je op INT en kies je vervolgens het andere interne nummer, bv 4 dus. Als 4 opneemt kun je even zeggen Piet is aan de lijn voor je. Als jij dan, op 1, de verbinding verbreekt krijgt 4 het gesprek.
Peter
Toestel kent geen int. Knop
Pluche
Reputatie 7
Jammer; was een gokje.
Ik kan online alleen de gebruiksaanwijzing van de Chicago 900a vinden. Daar is wel een INT knop op de handsets.
Aangezien er geen gebruiksaanwijzing is te vinden van de 900 SL zul je toch echt even in je bijgeleverde papieren gebruiksaanwijzing moeten neuzen. Of er moet hier nog iemand reageren die het toestel heeft of kent. Had je er graag mee geholpen maar als ik het niet op kan zoeken houdt het helaas op.
Hartelijk dank Peter
Pluche

Reageer