Blokkeren 0900 lukt niet met MijnKPN

  • 30 January 2021
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste

voor mijn dementerende vader wil ik de betaalde servicenummer blokkeren. Ook voor de loterijen ed. Hijheeft geen goed overzicht meer en belt alles en iedereen en weet dan vervolgens niet dat hij weer loten heeft gekocht. In zijn omgeving binnen mijnKPN kunnen wij dit niet regelen. Graag jullie hulp. Er is een volmacht aanwezig dat wij als kinderen dit kunnen regelen. 
mvgr

  1. Koek-Zaal

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @B.K. , wat voor (fout)melding krijg je als je die nummers probeert te blokkeren?

Normaal log je in op MijnKPN, bij producten kies je voor [thuis] en dan kies je voor de tab vaste telefoonnummer, daarbinnen kun je van alles regelen, inclusief doorschakelen, blokkeren etc.

Het zou misschien kunnen zijn dat jij het bij jou thuis wilt regelen terwijl het abo op een ander adres staat en dat het daarom niet wil, dan moet je het echt via de thuisverbinding bij je vader regelen.

Succes.

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @B.K., goed dat je je vader hierbij helpt. Is het gelukt met de tips van Jan? Of kan ik nog voor jou en je vader meekijken?