Beantwoord

Blokkeren telefoonnummer

  • 28 March 2020
  • 7 reacties
  • 592 keer bekeken

Ik wil het telefoonnummer 076******* blokkeren op mijn vaste telefoon. Hoe doe ik dit?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 28 March 2020, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +12

Ik wil het telefoonnummer 076******* blokkeren op mijn vaste telefoon. Hoe doe ik dit?


Via KPN kan dit in ieder geval niet. Wellicht via de telefoon maar dat zou dan in de gebruiksaanwijzing moeten staan.

Reputatie 7
Badge +28

Mocht je last hebben van een stalker of andersoortige telefonische overlast ervaren?

Meldt dat dan hier :

https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jamar welkom op het forum! 
Helaas kunnen/mogen wij geen nummers blokkeren,@Edwin_Merks noemt hebben sommige toestellen deze optie wel.
Daarnaast zou je bij overlast het stappenplan dat @Noordzee noemt kunnen doorlopen.
Hiermee start je een proces waarmee wij contact opnemen met de veroorzaker van het overlast.
 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Ook hier elke dag gebeld door hetzelfde nummer. Snap niet dat KPN dit nummer niet kan blokkeren!

Reputatie 6
Badge +7

Misschien MAG dat wel niet?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AlexVDL, zoals @Macabeus noemt mogen wij dit helaas niet. Op sommige toestellen kun je nummers wel blokkeren maar bij huistelefoons heb je deze functie niet zo vaak