Bromtoon vaste telefoon

  • 2 May 2019
  • 3 reacties
  • 1351 keer bekeken

Hallo. Toeval of niet. Opgezegd en na gesprek KPN van dinsdag 29 april dat ik echt opzeg ineens een bromtoon vaste telefoon en problemen met internet via verbindingsset. Verbindingsset losgekoppeld en via WiFi internet. Dat probleem is opgelost. Maar bromtoon blijft, wordt erger wanneer ik tv ontvanger aansluit. Alle probleemopliossers gedaan. Ik heb geen DECT telefoon, telefoon is half jaar oud, met oude DECTtelefoon geprobeerd was resultaat hetzelfde.Heb IExperiabox V10. Telefoon is niet doorgeschakeld. Wat nu?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Alexandra, welkom hier.

Dat is inderdaad vreemd en zeker weten toeval, mocht je denken dat we even een brom op je lijn hebben gezet na je opzegging. 😉

Als je de televisieontvanger aanzet wordt de brom dus erger? Heb je de Experiabox ook even gereset? Desnoods ook naar fabrieksinstellingen door het resetknopje 10 seconden in te drukken met een tandenstoker?
Dank je voor je sarcastische antwoord.
Reputatie 7
Badge +24
Dit was zeker niet sarcastisch bedoeld.

Als je de televisieontvanger aanzet wordt de brom dus erger? Heb je de Experiabox ook even gereset? Desnoods ook naar fabrieksinstellingen door het resetknopje 10 seconden in te drukken met een tandenstoker.

Dit zijn 2 oprechte vragen waar ik antwoord op nodig om je verder te kunnen helpen. Mijn oprechte excuses mocht dat niet zo over zijn gekomen.