Beantwoord

Chicago 500 koppelen aan Dallas Comfort

• 18 december 2018
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Het handtoestel van de Chicago 500 heeft het begeven. Kan er op het basisstation van de Chicago, dat nog in takt is, de dallas comfort handset op aangesloten worden? Of moet er ook een nieuwe basisstation komen?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door PeterG 20 december 2018, 14:13

Weet je zeker dat de handset defect is? Is ie niet gewoon aan nieuwe NiMh batterijen toe?

Vaak is een nieuwe set (basis met handset) goedkoper dan alleen een nieuwe handset. Alle DECT is al 15 jaar GAP compatibel. Wat wil zeggen dat handset van merk/type A is aan te melden op basis B.

Als het een basisstation zonder antwoordapparaat is (daar kom ik via internet niet zo achter) dan is gewoon een nieuwe complete set te overwegen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Weet je zeker dat de handset defect is? Is ie niet gewoon aan nieuwe NiMh batterijen toe?

Vaak is een nieuwe set (basis met handset) goedkoper dan alleen een nieuwe handset. Alle DECT is al 15 jaar GAP compatibel. Wat wil zeggen dat handset van merk/type A is aan te melden op basis B.

Als het een basisstation zonder antwoordapparaat is (daar kom ik via internet niet zo achter) dan is gewoon een nieuwe complete set te overwegen.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Jaap B welkom! Een hele goede vraag. Ik weet het niet zeker. Wellicht weet @PeterG wel het antwoord op je vraag!

Ik verwacht het eerlijk gezegd wel, daar we op onze website ook vermelden: 'Losse handset om te koppelen aan de Dallas Comfort of andere compatibele telefoons', maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Je kunt 'm altijd aanschaffen en proberen: je hebt immers 14 werkdagen om hem weer te retourneren.

Reageer