Beantwoord

Constante gesprekstoon

• 27 november 2018
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik krijg een constante gesprekstoon door mijn telefoon, ben nu als praktijk niet te bereiken. Batterijen zijn opgeladen en Experiabox is gereset, dit allen zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door Paul_ 27 november 2018, 08:39

Goedemorgen! Er is op dit moment een storing gaande met vaste telefonie. We hebben een centraal topic hiervoor aangemaakt waar we updates zullen plaatsen over de voortgang: [27-11] Storing vaste telefonie. Mijn advies is om dat topic in de gaten te houden. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen! Er is op dit moment een storing gaande met vaste telefonie. We hebben een centraal topic hiervoor aangemaakt waar we updates zullen plaatsen over de voortgang: [27-11] Storing vaste telefonie. Mijn advies is om dat topic in de gaten te houden. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +24
Inmiddels zou de storing moeten zijn opgelost @Fysiolokaal.nl. Ik hoor graag of het bij jou ook weer werkt!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Fysiolokaal.nl dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +31
Ik denk dat dit wel werkt:

Ga naar MijnKPN. Stel daar een doorschakeling in (naar je mobiel). Er staat doorschakelen bij niet opnemen, maar hij werkt ook bij bezet en onbereikbaar.

Reageer