Beantwoord

Contractovername vast bellen loopt mis

  • 12 juni 2017
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wilde het analoge telefoon lijn van de vorige bewoner van mijn huis overnemen en heb ervoor een contractovernameformulier ingediend.
Resultaat: mijn naam is fout gespeld, en ik heb een ISDN lijn gekregen, die ik helemaal niet wil.

0800-0402 adviseert opnieuw een contractovernameformulier in te vullen.
De klachtenchat, medewerker Nadia, adviseert 080-0402 te bellen. Daar probeert men mij door te verbinden, maar ik kan alleen gratis muziek luisteren.

Hoe krijg ik voor elkaar dat ik een analoge lijn krijg, en geen VoIP dienst?
icon

Beste antwoord door Koen_1 13 juni 2017, 13:38

Dag Hans, welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat de overname van de analoge telefoon abonnement mis is gegaan! Stuur je een reactie op m'n privébericht? Dan help ik je hier verder met het rechtzetten hiervan 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Dag Hans, welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat de overname van de analoge telefoon abonnement mis is gegaan! Stuur je een reactie op m'n privébericht? Dan help ik je hier verder met het rechtzetten hiervan 🙂

Reageer