Vraag

creditnota

• 21 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Per 24 juli hebben wij ons belvast en internet abonnement opgezegd. Netjes een bevestiging van KPN gehad. Op 12 juni kregen wij nog een factuur over de maanden juli en augustus. Dit begrijp ik vanwege de administratieve afhandeling etc en verwacht dat er van deze nota 1 maand gecrediteerd gaat worden. Ook heb ik nog een nota voor internetkosten ontvangen en betaald. Deze dient ook nog gecrediteerd te worden. Wat schetst mijn verbazing: krijgen we onlangs ook nog abonnementskosten in rekening gebracht over de maanden september en oktober. Dat is raar want we hebben helemaal geen abonnement meer. Dus moet ik voor iets gaan betalen wat we niet hebben. De belkosten snap ik, die zijn gemaakt, prima. Maar de abonnementskosten vind ik vreemd. Telefonisch contact gehad met iemand van KPN die het zelf ook vreemd vond en adviseerde een klacht in te dienen. Inmiddels 3 keer chat contact gehad maar dat werd afgebroken. Ik wil simpel een creditnota ontvangen voor in ieder geval de laatste nota want ik ga geen abonnementskosten betalen voor een abonnement dat we niet hebben. Maar KPN doet vreselijk moeilijk. Ben ik daarvoor jarenlang trouwe netjes betalende klant geweest?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Bianca. Welkom op het forum.
Wat jammer dat dit allemaal zo verloopt. Ik kan er inhoudelijk nog niks zinnigs over zeggen maar ik kijk graag voor je of ik misschien een oplossing heb.
Zou je je profiel kunnen aanvullen met privégegevens en mij daarna een seintje geven?

Reageer