Beantwoord

Doorgeschakelde niet opgenomen, tóch kosten

  • 7 May 2021
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Vaste doorgeschakeld naar mobiel. 2x niét opgenomen maar tóch kosten 16 en 17 ct. Hoe kan dit?

 

Een chatbericht beginnen zou zichtbaar op de site staan; ik vind nog steeds niks, zelfs niet via zoek.

 

Onder kopje ‘contact’ staat hele opsomming, behalve contact. Ook bellen word gewoon ontmoedigd.

 

Zoals váste prik bij kpn krijg ik compleet verschillende antwoorden van verschillende medewerkers.

icon

Beste antwoord door RBxx 7 May 2021, 13:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @kpnLEED 

Staat de voicemail van het mobiele nummer aan? Als jij dan niet opneemt, dan doet de voicemail dat wel met kosten op het vaste nummer als gevolg.

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

Dank, RB,

Ik kreeg meerdere antwoorden van medewerkers, maar aan de voicemail hadden ze niet gedacht.

Jammer dat daar dán al kosten aan zitten, ook al wordt die niet afgeluisterd en ingesproken.

 

Waarom moet men eerst een onderwerp kiezen? Ik heb meestal méérdere onderwerpen! Toch een hele omweg, om zó contact te vínden. Waarom staat dat niet gewoon op of onderaan de site onder het kopje  ‘contact’ met alle mogelijkheden? Ook geen mailadres.

Ik kreeg gisteren rond 20:15 een link van een medewerker om te chatten. Geprobeerd; “Er is nog 1 wachtende vóór U; U word zo spoedig mogelijk geholpen”   …..Jámmer dan!

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik kreeg meerdere antwoorden van medewerkers, maar aan de voicemail hadden ze niet gedacht.
Jammer dat daar dán al kosten aan zitten, ook al wordt die niet afgeluisterd en ingesproken.

Zodra er verbinding gemaakt wordt is er 15 cent starttarief en daarna 15 cent p/min gesprekskosten.

Waarom moet men eerst een onderwerp kiezen? Ik heb meestal méérdere onderwerpen! 

Dat is vooral voor de daarop volgende vragen over het ‘juiste’ onderwerp. Voor de telefoon en/of chat is dat niet relevant.

Ik kreeg gisteren rond 20:15 een link van een medewerker om te chatten. Geprobeerd; “Er is nog 1 wachtende vóór U; U word zo spoedig mogelijk geholpen”   …..Jámmer dan!

Dat is onhandig, de chat is slechts geopend van 08:00u tot 20:00u (ma-vrij) en za tot 17:00u,
zo & feestdagen gesloten.