Vraag

Doorschakelen-informatie in mijnkpn incorrect

  • 18 February 2021
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 1

Via de vaste lijn schakel ik de oproepen door naar mijn mobiel via *21*06......... #. Dit werkt goed. In mijnkpn staat dan echter dat de oproepen doorgeschakeld worden naar de voicemail. Dat klopt dus niet. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@A3G Ik zie inderdaad dat dit niet klopt. 

Het lijkt om een weergavefout te gaan, ik heb hierover contact opgenomen met mijn collega's. 

Fijn om de lezen dat het wel naar behoren werkt en bedankt voor het melden! Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen! 

Reputatie 7
Badge +15

@A3G Heb je een mogelijkheid om in je forumprofiel je klantnummer in te vullen? 

Dan kan ik de situatie iets verder uitzoeken! 

Reputatie 1

Ik heb het klantnummer ingevuld. Succes met het uitzoeken. 

Reputatie 1

Rutger, is er al wat duidelijkheid? 

Reputatie 7
Badge +15

@A3G Ik ben er nog met mijn collega over aan het sparren. 

Op dit moment is het nog niet duidelijk wat er precies misgaat. Ik kom er uiteraard nog op terug! 

Reputatie 7
Badge +15

@A3G Ik heb terugkoppeling van mijn collega ontvangen. 

Waar het op dit moment vandaan lijkt te komen is dat MijnKPN op dit moment alleen directe doorschakeling naar Voicemail ondersteunt; geen andere directe doorschakelingen. Ik kan me daarom voorstellen, dat wanneer via een ander kanaal toch een directe doorschakeling is ingesteld naar een regulier nummer, dat MijnKPN het dan toont met de radiobutton “Naar voicemail”. Op dit moment is die optie niet ingericht om een telefoonnummer te tonen.

Er gaat daardoor in de weergave iets mis, ook intern zag het er hierdoor bijzonder uit, vandaar dat het iets langer duurde. 

Bedankt dus voor het aankaarten van deze situatie, dit is namelijk iets waar onze ontwikkelaars naar gaan kijken!