Beantwoord

Doorschakelen vaste telefoon

  • 19 April 2019
  • 5 reacties
  • 2213 keer bekeken

Kan ik mijn vaste telefoon doorschakelen naar mijn mobiel?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 19 April 2019, 19:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
ja dat kan, ik doe dat regelmatig.
Werkt gewoon goed.

Theo
Reputatie 7
Badge +22
Beste @FHamers,

Je vaste telefoon kun je inderdaad doorschakelen naar je mobiel, dat werkt als volgt:

  • Doorschakelen aan: Toets *21* je mobiele nummer, en sluit dan af met een "#" en hang op.
  • Doorschakelen uit: Toets #21# en hang de telefoon op, doorschakelen staat uit.
En dan heb je nog een trucje: Naar 5 keer overgaan doorschakelen naar je mobiel:

  • Doorschakelen na 5x overgaan aan: Toets *61* je mobiele nummer, en sluit af met een "#" en hang op.
Na 5 keer overgaan schakelt de telefoon door naar het nummer dat je hebt gekozen.

  • Doorschakelen na 5x overgaan uit: Toets #61# en hang de telefoon op, doorschakelen na 5x overgaan staat uit.
Ik hoop dat je er zo uit komt. Laat je het me effe weten? Alvast bedankt! 😉
*61

Deze schakelt door bij niet opnemen na 5 X (ca. 20 sec)* en bij in gesprek

(* via MijnKPN instelbaar tussen 1 X en 10 X; niet bij PSTN)

*21

Deze schakelt direct door. Alleen met het doorschakelnummer kun je nog naar de vaste lijn bellen, alle anderen worden naar het doorschakelnummer doorgeschakeld.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @FHamers, Ik lees dat je al bent voorzien van antwoorden 🙂 Kun je hiermee uit de voeten?
Reputatie 7
Badge +19
@FHamers, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden.

Reageer