Beantwoord

Dubbel betaald, wanneer krijg ik dat terug?

  • 6 August 2019
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Badge
Ik heb ook een betaling dubbel gedaan afgelopen zaterdag. Doordat in de mijnkpn app mijn betaling 2x werd geannuleerd.
Toen ik vervolgens mijn bankrekening ging controleren was er wel 2x bijna 200 euro af geschreven.
Het rare is dat een andere betaling wel goed is gegaan en meteen op betaald stond.
Hoofdsteun (maandag) konden ze de bertalingen niet zien en ook moest nog een dag wachten.
Nu net contact gehad met klanten service en die weigerden mij door te verbinden moet de afdeling collections (zoals hierboven info het forum wordt aan gegeven).
Echt een slechte ervaring met de klantenservice met duidelijk iemand die geen kennis van zaken heeft.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 August 2019, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge
Inde tijd directe overboekingen mag door toch niet zo lang duren😡
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Donny, welkom op het forum! Vervelend dat het even misging met de betaling. Ik kan me voorstellen dat je een bedrag als dat zo snel mogelijk weer terug wilt hebben. Wel is het zo dat als je handmatig een overboeking doet, het enkele werkdagen kan duren voor dit verwerkt is. Het lijkt allemaal heel direct te gaan, maar de achter de schermen zijn banken daar wel even mee bezig. En dat gaat beide kanten op. Je krijgt het bedrag dan ook zeker van ons terug, maar het kan tot twee weken duren voor je het op je rekening hebt. Ik zie dat je contact hebt gehad gisterochtend en dat de medewerker dit ook aangegeven heeft. Omdat hier verder door Collections niets aan te veranderen is, heeft doorverbinden met hen in dit geval geen zin. Dat is waarom de collega dit ook niet gedaan heeft.