Beantwoord

Email naar aanleiding van een voicemail

• 13 september 2018
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Badge
Ik ben net overgestapt van onsneteindhoven naar KPN. Bij on was er de handige mogelijkheid om een email te krijgen naar je smartphone als je over je vaste lijn een voicemail kreeg. Bij KPN lijkt dat niet mogelijk. Klopt dat?? Als het er nog niet is: het is een heel handige aanvulling voor de KPN-service.
Thijs
icon

Beste antwoord door Jorrit 16 september 2018, 11:44

Hoi Thijs, deze optie is bij ons niet mogelijk inderdaad. Ik zal je verzoek in ieder geval wel doorgeven als wens aan de mensen die er over gaan. Ik kan daarbij verder niets beloven, maar we zullen onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor deze functie.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hallo Thijs,

KPN heeft deze dienst juist enkele jaren geleden opgeheven omdat er te weinig gebruik van werd gemaakt. Jammer, maar helaas...

Piet.
Badge
Jammer maar helaas! Bedankt voor de snelle reactie, Thijs
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Thijs, deze optie is bij ons niet mogelijk inderdaad. Ik zal je verzoek in ieder geval wel doorgeven als wens aan de mensen die er over gaan. Ik kan daarbij verder niets beloven, maar we zullen onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor deze functie.
Badge
Dag Jorrit, zou fijn zijn. Kan me wel voorstellen dat je met een smartphone steeds paraat alles laat doorschakelen.
Maar een email is wat minder dwingend voor mij.
Groeten Thijs

Reageer