Beantwoord

Experia box v10, wat stel je in op het tabblad VOIP accountmapping

  • 10 maart 2018
  • 3 reacties
  • 1536 keer bekeken

Ik gebruik twee telefoonnummers. De invulling van de gegevens op het betreffende tabblad is als aangegeven in bijgaande figuur. Hebben de vinkjes bij Telefoon 1 in inkomend sip 3 en sip4 een betekenis?

Mag ik ongestraft wijzigingen hierin aanbrengen?

icon

Beste antwoord door PeterG 10 maart 2018, 16:48

Als je 1 nummer (sip) hebt via KPN via phone 1 van de experiabox doe je er vóóral niks mee. Trouwens ook bij 2 nummers doe je er niks mee. Dan zit er gewoon een op phone 1 en de ander in- en uitgaand op phone 2.

Je kunt bij KPN max. 4 nrs hebben. Waarvan 2 bruikbaar voor uitgaand bellen.
Dat is wat je daar beheren kan.

Standaard is bovenstaande afbeelding.
Je hebt geen 3de of 4de nummer (sip 3 / sip 4). Die sip 3 en 4 hebben geen invloed omdat ze niet geactiveerd zijn met een nummer.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Als je 1 nummer (sip) hebt via KPN via phone 1 van de experiabox doe je er vóóral niks mee. Trouwens ook bij 2 nummers doe je er niks mee. Dan zit er gewoon een op phone 1 en de ander in- en uitgaand op phone 2.

Je kunt bij KPN max. 4 nrs hebben. Waarvan 2 bruikbaar voor uitgaand bellen.
Dat is wat je daar beheren kan.

Standaard is bovenstaande afbeelding.
Je hebt geen 3de of 4de nummer (sip 3 / sip 4). Die sip 3 en 4 hebben geen invloed omdat ze niet geactiveerd zijn met een nummer.
Bedankt Peter.
Bij wijze van spreken zou je hiermee het eerste nummer op uitgang 2 kunnen zetten en andersom.
Niet dat dit veel nut heeft, maar dan begrijp ik de bedoeling ervan.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt Peter.
Bij wijze van spreken zou je hiermee het eerste nummer op uitgang 2 kunnen zetten en andersom.
Niet dat dit veel nut heeft, maar dan begrijp ik de bedoeling ervan.
Klopt! Je kan het op deze manier ook op beide aansluitingen zetten

Reageer