Beantwoord

Experia box v10, wat stel je in op het tabblad VOIP accountmapping


Ik gebruik twee telefoonnummers. De invulling van de gegevens op het betreffende tabblad is als aangegeven in bijgaande figuur. Hebben de vinkjes bij Telefoon 1 in inkomend sip 3 en sip4 een betekenis?

Mag ik ongestraft wijzigingen hierin aanbrengen?

icon

Beste antwoord door PeterG 10 maart 2018, 16:48

Als je 1 nummer (sip) hebt via KPN via phone 1 van de experiabox doe je er vóóral niks mee. Trouwens ook bij 2 nummers doe je er niks mee. Dan zit er gewoon een op phone 1 en de ander in- en uitgaand op phone 2.

Je kunt bij KPN max. 4 nrs hebben. Waarvan 2 bruikbaar voor uitgaand bellen.
Dat is wat je daar beheren kan.

Standaard is bovenstaande afbeelding.
Je hebt geen 3de of 4de nummer (sip 3 / sip 4). Die sip 3 en 4 hebben geen invloed omdat ze niet geactiveerd zijn met een nummer.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als je 1 nummer (sip) hebt via KPN via phone 1 van de experiabox doe je er vóóral niks mee. Trouwens ook bij 2 nummers doe je er niks mee. Dan zit er gewoon een op phone 1 en de ander in- en uitgaand op phone 2.

Je kunt bij KPN max. 4 nrs hebben. Waarvan 2 bruikbaar voor uitgaand bellen.
Dat is wat je daar beheren kan.

Standaard is bovenstaande afbeelding.
Je hebt geen 3de of 4de nummer (sip 3 / sip 4). Die sip 3 en 4 hebben geen invloed omdat ze niet geactiveerd zijn met een nummer.
Bedankt Peter.
Bij wijze van spreken zou je hiermee het eerste nummer op uitgang 2 kunnen zetten en andersom.
Niet dat dit veel nut heeft, maar dan begrijp ik de bedoeling ervan.
Reputatie 7
Badge +29
jjs schreef:

Bedankt Peter.
Bij wijze van spreken zou je hiermee het eerste nummer op uitgang 2 kunnen zetten en andersom.
Niet dat dit veel nut heeft, maar dan begrijp ik de bedoeling ervan.

Klopt! Je kan het op deze manier ook op beide aansluitingen zetten

Reageer