Beantwoord

Experiabox V10 Call list uitlezen (SSH/API of anders...)

  • 22 maart 2019
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Ik zou graag de Call List, welke bijgehouden wordt in mijn Experiabox V10, willen uitlezen om deze te bewaren. Nu kan dat alleen als je via een web interface inlogt op je EB. Kan dit ook via SSH, Telnet of via een API?
icon

Beste antwoord door Joran 23 maart 2019, 16:21

Hoi Eddy, welkom op het forum! Ik ben bang dat de webinterface de enige manier is om dit soort gegevens te achterhalen, los van het telefoontoestel zelf. Er is geen Experia Box die de mogelijkheid biedt gegevens via een api op te vragen of via ssh/telnet in te loggen. Helaas!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Eddy, welkom op het forum! Ik ben bang dat de webinterface de enige manier is om dit soort gegevens te achterhalen, los van het telefoontoestel zelf. Er is geen Experia Box die de mogelijkheid biedt gegevens via een api op te vragen of via ssh/telnet in te loggen. Helaas!

Reageer