extra telefoonnummer

  • 19 oktober 2011
  • 2 reacties
  • 10979 keer bekeken

Ik heb al jaren een extra nummer(op een binnenkomende lijn).

Sinds 19-09-2011 is dit nummer naar een andere klant gegaan.

Ik betaal nog wel de verbruikskosten voor dit nummer.

Ik gebruik dit nummer als faxlijn.

Dit is gemeld aan de KPN.

Hoor alleen niets meer van deze storing.

Het zou binnen een week opgelost zijn.

Op het 0800 nummer wordt ook mijn storingsnummer(3911) niet meer herkent.

Vr.gr.Fred   


2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Nogmaals contact opnemen met de helpdesk? Misschien dat één van de moderators ook iets kan?

Reputatie 3
Badge +5
Hallo Fred,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode+huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen.

 

Dan pak ik de zaak op.

 

 Met vriendelijke groet,

 

 

Daan Popken



Reageer