Beantwoord

Extra telefoonnummer toevoegen lukt niet

  • 5 August 2019
  • 11 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik probeer bovenstaande al 3 weken te regelen, helaas nog zonder resultaat. Helaas betaal ik daarom de andere provider nog steeds abonnementsgeld. Inmiddels 2 keer gebeld, 1 keer via de chat, maar nummer is nog steeds niet geporteerd. Zou heel fijn zijn als ik hiervoor gebeld zou kunnen worden. Om weer lang in de wacht te staan :(:(

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 August 2019, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Maarten! Ik heb even een eigen topic voor je bericht aangemaakt. Fijn dat je alvast je profiel hebt ingevuld. Ik heb daardoor gelijk kunnen kijken.Ik zie dat je contact hebt gehad hierover, en ik zie ook notities van de collega's dat nummerbehoud is waarom je belde. Maar ik zie niet daadwerkelijk dat nummerovername ingevoerd is. Ik ga hiermee voor je aan de slag. Kun je, in je forumprofiel in het veld 'persoonlijke opmerking' het nummer vermelden dat je wilt meenemen? Er staat hier een nummer vermeld in de notities, maar ik wil die graag geverifieerd zien. Zodat we ook daadwerkelijk het goede nummer gaan meenemen.

En wil je verder, dat kan gewoon in het topic hier, aangeven of dit nummer in de gids moet of niet, en of het nummer nu ook al actief is op hetzelfde adres. Ik zie hier iets staan over dat het nu een zakelijk nummer is, klopt dat?
Of dit nummer in de gids moet of niet, en of het nummer nu ook al actief is op hetzelfde adres.
Is geen probleem, en is nu ook al actief bij belcentrale.

Ik zie hier iets staan over dat het nu een zakelijk nummer is, klopt dat?
Ik heb nagekeken en dit staat niet als zakelijk in de boeken.

persoonlijke opmerking--> gedaan
Het bedrijf Belcentrale is alleen actief op de zakelijke markt.
Ik doelde op mijn kpn abonnement die ik bij kpn heb met klantnummer (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Kort maar krachtig, weer 2 dagen verder, maar nog steeds niet geregeld? Wat kan er zo moeilijk zijn om dat nummer te porteren? Bij belcentrale geven ze aan dat het klaar staat.
Reputatie 7
Badge +30
Excuses, Maarten. Ik had je eerdere bericht gemist. Ik heb het nummerbehoud nu ingevoerd. Je krijgt een bevestiging per e-mail. De verwachte doorvoerdatum hiervoor is ook vandaag al. Of dat helemaal lukt weet ik niet, maar je merkt het ook wel als het nummer niet meer werkt op de huidige aansluiting. Je kunt dan op dat moment het telefoontoestel aansluiten op phone poort 2 van de Experia Box.
ik ga het proberen, iig bedankt voor de moeite
Ik kan nu wel bellen, echter ook via poort 1 niet gebelt worden. Heb beide poorten geprobeerd. Ook contract is aangepast, dank hiervoor. Monteur laten komen misschien het handigste?

Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +30
Goed je terug te zien, Maarten. Jammer dat het nog niet helemaal in orde lijkt te zijn. Als ik hier kijk zouden beide nummers in orde moeten zijn. Ik heb een synchronisatie uitgevoerd. Wil je kijken of het nu wel werkt? Zo niet, dan kom ik er morgen bij je op terug en gaan we verder kijken.
Beste Erik, je bent mijn persoonlijke held. Het werkt sinds eergisteren als een zonnetje. Bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +30
Graag gedaan, Maarten! Fijn dat het weer werkt 🙂