Beantwoord

Facturen en Thuis Vast Bellen

  • 12 March 2019
  • 6 reacties
  • 182 keer bekeken

Ik heb Thuis VAst Bellen budget. De factuur kreeg ik per email. Met dit emailadres een KPN ID aangevraagd en gekregen. Echter, Vast bellen kan niet gekoppeld worden met KPN ID cq. MijnKPN. De site, Mijn KPN Vast Bellen (niet te verwarren met MijnKPN), toont vanaf maart geen facturen meer. In de mail staat dat het emailadres (dat gekoppeld is aan KPN ID) nog bevestigd moet worden. helaas is die optie nergens te zien. Dus heb ik maar aangegeven de facturen zowel per post als per email te willen ontvangen. Hopelijk werkt dat wel. Thuis Vast Bellen wordt wel heel erg ontmoedigd op deze manier.
icon

Beste antwoord door Joran 25 March 2019, 12:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Bredero2, welkom op het forum! We zijn inderdaad net gestopt met MijnKPN voor Vast Bellen. KPN ID stond los van de oude MijnKPN omgeving voor Vast Bellen maar kan wel gebruikt worden om internet, TV, Digitenne, mobiele abonnementen en dit forumaccount aan te koppelen. We verwachten volgende week een formulier op kpn.com waarmee je een wijziging kunt doorgeven of je de facturen per post en/of per e-mail wil ontvangen.

Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp wat betreft het bevestigen van het e-mailadres. Na het registreren van een KPN ID account ontvang je een e-mail met de titel "Bevestig uw e-mailadres." In deze mail staat een knop (en een link) om te bevestigen dat het e-mailadres geldig is.

Kan ik nog iets nakijken wat betreft de factuurvoorkeur? Ik begrijp dat je ze graag zowel per mail als post wil ontvangen. Kun je daarvoor jouw profiel aanvullen met adresgegevens en (in het vakje van klantnummer) het betreffende telefoonnummer?
Joran,

bedankt voor je reactie.
Ik kreeg van jullie een email met de volgende tekst ten aanzien van het bevestigen van het email-adres::



Maar als ik inlog, zie ik die mogelijkheid nergens staan. Dus ofwel het email-adres is al bevestigd (en klopt de tekst van de ontvangen email niet) ofwel er is iets anders aan de hand, waardoor de factuur niet per email verstuurd wordt.
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor de screenshot! Deze mail gaat nog uit van de oude situatie, waarin het e-mailadrs via MijnKPN voor Thuis Bellen kon worden bevestigd. Best verwarrend zo. Ik wil je vragen tot eind volgende week te wachten, dan is er een nieuwe manier om je voorkeur door te geven. Ik zal hier een reactie plaatsen als het zo ver is. Alternatief is dat ik het laat aanpassen door een achterliggende afdeling. Kun je dan je profiel nog aanvullen met de gegevens uit het vorige bericht? Als je liever een ander e-mailadres gebruikt dan degene die je voor het forum gebruikt kun je die in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten.
Ik wacht nog wel een weekje. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
Het duurde iets langer maar sinds vandaag staat het formulier online: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN
Bedankt. Dat gaat zeker lukken.

Reageer