Beantwoord

Facturen vaste telefoon inzien

  • 23 January 2020
  • 6 reacties
  • 767 keer bekeken

Mij lukt het niet om via bovenstaande link mijn factuur in te zien. Ik heb KPN mobiel met KPN ID mobiel. Daarnaast heb ik van KPN nog een vaste lijn (zonder internet of TV) Deze vaste lijn is niet te koppelen aan KPN ID mobiel. Voorheen kon de facturen wel inzien, door inloggen via https://www.kpn.com/algemeen/inloggen.htm. Maar omdat nu een e-mail adres nodig is lukt me dat niet meer. Ik krijg de factuur wel per e-mail, maar niet meer gespecificeerd.

Hoe is dat op te lossen?


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 January 2020, 11:44

Bekijk origineel

6 reacties

Ik reageerde op de reactie van Susan een jaar geleden op ongeveer de zelfde vraag.

“Facturen van Vaste Telefonie kan je inzien via MijnKPN, en je kan ze ontvangen per e-mail. Om ze in te zien in MijnKPN dien je wel een KPN ID registratie te voltooien. Eenmaal voltooid kan je inloggen. Dat inloggen gaat nét wat anders dan normaal gesproken, want wanneer je naar de pagina van MijnKPN gaat, https://account.kpn.com/#/, zie je onderin de tekst: 

Vast Bellen: 
Hebt u een vaste telefoonlijn zonder internet? Dan kunt u hier inloggen.”

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Noorman13, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Mijn bericht van een jaar geleden is inmiddels niet meer van toepassing helaas. Voor alleen vast bellen (analoge lijn, PSTN) kan je niet meer inloggen via MijnKPN. Met dit formulier kun je wel de factuurinstellingen inzien en wijzigen voor je vaste telefoonnummer (PSTN). Wil je eens controleren wat je hebt ingesteld door het formulier te gebruiken?

 

Admin: link aangepast naar de nieuwe

Dag Susan,

Bedankt voor je reactie. Maar ik kom er niet verder mee (dit formulier), omdat er aan deze lijn geen telefoontoestel zit, maar alleen gebruikt wordt voor de alarminstallatie.

Tot heden kreeg ik elke twee maanden een gespecificeerde factuur. Nu (2020) ineens niet meer. Reden??
Instellingen zijn nooit door mij aangepast!
Voorheen kon ik wel inloggen met gebruikersnaam (geen e-mailadres) en wachtwoord.
Dat is veranderd zonder dat ik bericht hierover kreeg.
Het is me nooit gelukt om de vaste lijn te combineren met mijn mobiele account.

Oorzaak einde van PSTN op termijn? Wanneer?
Dus dan zal ik een nieuwe alarminstallatie moeten nemen, of een IP-converter moeten installeren.

Reputatie 7
Badge +21

@Noorman13, dat durf ik niet te zeggen. Wat ik kan controleren is of alles nog actief is, maar ik kan helaas niet bij de facturatie en dergelijke. Wil je hier snel duidelijkheid over, bel dan even met 0800-0402!

De link naar het formulier werkt niet. Ik beheer de belangen van mijn ouders en wil graag de facturen zien. Ik werk overdag. zou mooi zijn als ik buiten kantooruren iets kan regelen. 

Reputatie 7
Badge +21

Bovenstaand bericht is 4 jaar oud. De situatie is inmiddels weer veranderd.

Je kan nu alleen nog telefonisch aangeven hoe/waar je de factuur (analoge lijn, PSTN) ontvangt.
Zie deze link naar de KPN website: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN

Hoe pas ik mijn instellingen aan?

Geef je wijziging telefonisch aan ons door via 0800 0402
Je aangepaste factuurinstellingen gaan in vanaf de volgende factuurperiode.

Reageer