Vraag

Facturen zijn niet te bekijken

  • 6 January 2019
  • 4 reacties
  • 273 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds oktober 2017 kpn alles in 1. Ik kreeg steeds mijn facturen te zien. Nu wil ik de laatste factuur bekijken ivm een telefoonnummer dat ik gebeld heb, maar na inloggen op mijn kpn wordt gezegd dat ik geen facturen heb, vreemd ik heb er al drie betaald

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

4 reacties

Wat gek dat je ze niet ziet. Daar gaat duidelijk iets niet zoals het hoort.

Verder: je krijgt de factuur ook iedere maand in je e-mail. Ik neem aan dat je die uitprint of tenminste opslaat (doe ik al 6 jaar). Zou dus terug te vinden moeten zijn.
In MijnKPN staan ze standaard maar 12 maanden vermeld. Dat is mij iets te kort aangezien ik graag het vorige kalenderjaar helemaal heb. Ik sla ze dus altijd op. Én bewaar ook de e-mail.
Reputatie 1
Ik heb de email factuur wel ontvangen maar daarop staat het doorij gebelde nummer niet volledig vermeld dat wilde ik doen via mijn KPN maar daar heb ik helemaal geen facturen zichtbaar
Bedoel je dat de laatste cijfers door sterretjes zijn vervangen? Dan heeft de 'eigenaar' ervoor gekozen dat zijn/haar nummer niet (volledig) op facturen van anderen mag staan. Dat zal in MijnKPN niet anders zijn 😉

Dat je je facturen niet kunt inzien zal nog door een moderator opgepakt worden. Daarvoor:

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Cor E. Ik zie dat Peter de vraag over het specifieke nummer al voor je heeft beantwoord. Ik ga er vanuit dat dit nu duidelijk is. Ik vind het ook vreemd dat je je facturen niet in kunt zien. Je logt dus in via de website? Ik kwam zostraks een vergelijkbare vraag tegen en we hebben het hier even getest. Via de app en de website lukt het hier wel. Zou je het nog eens willen proberen? Als het nog steeds werkt kijken we uiteraard gewoon verder.

Reageer