Beantwoord

Factuur gesprekskosten maar heb gratis onderling bellen

  • 27 December 2019
  • 1 reactie
  • 158 keer bekeken

In mijn voordelen staat dat ik gratis onderling kan bellen. Toch worden de gesprekken in rekening gebracht. Hoe lossen we dit op?"

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 December 2019, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Bertruida! Je geeft aan dat gratis onderling bellen onder je voordelen staat. Ik neem dan aan dat je het hier over KPN Compleetvoordelen hebt, klopt dat? Zo ja, dan kun je alleen gratis onderling bellen tussen het vaste nummer, en de mobiele nummers die binnen hetzelfde Compleetadres vallen. Voor bellen naar andere nummers betaal je wel.

 

Dat gezegd hebbende, als jij op je factuur kosten ziet voor bellen naar nummers die binnen je Compleetfamilie vallen, dan gaan we daar naar kijken. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat in het topic weten als je dat gedaan hebt.