Vraag

Factuur niet ontvangen

  • 11 September 2019
  • 13 reacties
  • 392 keer bekeken

factuur niet ontvangen van augustus van de vaste aansluiting, bedrag wel afgeboekt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Heb je al in de Spam-box gekeken?
Los daarvan kun je jouw laatste facturen altijd terugzien via Mijn KPN.
Voor alle facturen ga je naar 'producten', kies je product en klik op 'bekijk alle facturen'.
Reputatie 7
Hoi @van.vught6A, welkom op het forum. Ik zie dat Noordzee je al een aantal tips heeft gegeven, is het daarmee gelukt om de factuur alsnog te vinden?
@van.vught6A
Je bent niet de enige die geen factuur Vaste Diensten heeft ontvangen per mail. Helemaal niks.
Staat wel in MijnKPN gelukkig.
Reputatie 7
Badge +28
@Jasper

Het blijkt dat veel klanten (ook ikzelf) geen mail ontvangen hebben.

Is dit een storing of is dit onderdeel van een proef van KPN?
Reputatie 7
Met het topic wat Peter noemt zie ik ook meer signalen inderdaad, er is mij niets over bekend. Ik heb het ook nagevraagd maar ook daar niets bekend. Hij is bij jullie allemaal ook niet in de spam map gekomen?
Hoi Allemaal,

Geen factuur via mail.
Wel afgeschreven. 🙂
Hij is bij jullie allemaal ook niet in de spam map gekomen?
Nope. Die heb ik juist dagelijks bekeken door de forum-mail die in spam terecht kwam.

Ik ben benieuwd. Zo rond 5 - 7 oktober zijn weer een factuur komen.
Reputatie 7
Badge +28
Hij is bij jullie allemaal ook niet in de spam map gekomen?


Net even gecontroleerd en dat is niet het geval.
Reputatie 7
Dat is duidelijk. Waarom ze dan niet komen weet ik niet, Marcia had eerder vandaag een soortgelijke situatie, zij heeft toen navraag gedaan begreep ik. Als we daar meer over horen zal ik het hier ook aangeven.
Reputatie 7
Badge +30
De collega's zien dat de facturatie er wel is, maar zien niet de bevestiging dat de mail de deur uit is gegaan. Ik heb nu een ticket aangemaakt met de gegevens van Peter, Noordzee en genetic als voorbeelden. Als het goed is, wordt dit snel opgepakt en hopelijk voor de volgende factuurperiode opgelost. We houden jullie op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +30
@van.vught6A we zijn er inmiddels achter waar het aan lag. Het facturatiesysteem had wat moeite met e-mailadressen waar een leesteken (punt, komma, streepje etc.) in zat. Wellicht zal je deze maand nog geen mail krijgen, maar de maand erop moet het gewoon goed gaan. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +21
Dat is apart @Marcia_ , dan moet het facturatiesysteem recent zijn aangepast. Mijn e-mail adres bevat al jaren een punt, maar pas in september kreeg ik voor het eerst geen factuur-mail.
Reputatie 7
Badge +30
Klopt helemaal, er heeft aan onze kant een wijziging plaatsgevonden, waar jullie normaliter niets van zouden moeten merken.