Beantwoord

Factuur ontvangen terwijl abonnement al is opgeheven

  • 24 October 2019
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

hallo KPN. Ik had/heb een ISDN-aansluiting. Daarvan werd mij gezegd, dat die per 1 september automatisch zou worden afgesloten. Waarom krijg ik dan deze maand non een rekening en niet een creditfactuur voor het in augustus vooruit betaalde abonnement (voor (...) ) .

Kunt u me dat uitleggen?

 

Gerard verver

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door wjb 24 October 2019, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

hallo KPN, Ik heb/had een ISDN-aansluiting en lees hierboven, die die bij het opheffen van de ISDN op 1 september 2019 automatisch wordt beeindigd. Toch krijg ik deze mijn maand nog een rekening i.p.v. een creditfactuur i.v.m. het in augustus vooruit betaalde abonnement voor (...)

Kunt u me dat uit leggen

Gerard Verver/Maassluis

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Reputatie 7

Werkt jouw telefoon nog via die ISDN aansluiting?

geen idee. ik woon er niet meer omdat ik gescheiden ben. maar krijg nog wel steeds de rekening. daarom mijn vraag aan KPN waarom ze wel aankondigen per 1 september met ISDN te stoppen maar wel rekeningen blijken sturen en innen

Reputatie 7

De vraag is of de aansluiting echt al afgesloten is immers ik heb begrepen dat het afsluiten van ISDN aansluitingen wel tot april 2020 door zou kunnen lopen.

Bel anders klantenservice 0800-0402 (24x7) om dat abonnement expliciet te beëindigen.

Hoi @Gerard S . Welkom op het forum.

Dat is inderdaad een bijzondere gang van zaken. Ik wil graag met je meekijken.

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten!

hallo sorry ik had de chat van 7 dagen geleden niet gezien. zal proberen mijn profiel aan te vullen

Hoi Gerard. Dank voor de gegevens. Ik zie dat er een week geleden telefonisch contact is geweest. Toen heeft iemand de annulering stopgezet met als doel om het daarna opnieuw in te voeren. Ik zie daar nog geen bewijs van. Helaas ontbreekt het mij aan middelen om zelf abonnementen te beëindigen. Daarvoor zul je altijd contact moeten hebben met een retentie afdeling. Ik wil je adviseren om toch weer te bellen met 0800 0402.  

Dank voor je reactie. Tja dan zal ik maar weer eens gaan bellen. Wordt de derde keer. Maar opgeven is geen optie