Beantwoord

Factuur per e-mail bevestiging werkt niet

  • 27 May 2019
  • 3 reacties
  • 1237 keer bekeken

Hallo,

het gaat over vaste telefonie.

Ik heb meerdere malen tevergeefs geprobeerd om mijn e-mail voor de verzending van de factuur te bevestigen. Ik heb ook het 0800-nummer gebeld en daar de e-mail naartoe gestuurd. De hotline zei dat de e-mail nu bevestigd was, maar het werkte niet.

Kan ik de bevestiging in een KPN-winkel doen?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Joran 9 July 2019, 09:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Hub64! Ik denk niet dat de KPN winkel je hierbij kan helpen.

Als ik het goed begrijp ontvang je de controlecode wel en kun je de gegevens inzien, maar wijzigen lukt niet. Begrijp ik goed dat de mail wel aankomt, maar dat het bevestigen niet lukt? Wat gebeurt er dan precies, krijg je een foutmelding bijvoorbeeld? Dan neem ik contact op met de ontwikkelaars van dit formulier. Kun je daarvoor je telefoonnummer toevoegen aan je profiel en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in het vakje "Persoonlijke opmerkingen"? Als je de facturen op een ander e-mailadres wil ontvangen dan je voor het forum gebruikt mag je die ook daar noteren. Kun je een bericht sturen als dat is gebeurd?
Hallo Joran,
bedankt voor de reactie.
In het vakje Persoonlijke opmerkingen staat mijn telefoonnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer.
Ik wil de facturen voor de vaste telefonie graag ontvangen op de e-mailadres welke ik voor het forum gebruik.
Reputatie 7
Badge +28
Het duurde even voor we het konden testen maar het probleem is opgelost. De hele registratie is nogmaals doorlopen en dit keer is het wijzigen gelukt.

Reageer