Beantwoord

Factuur vast bellen

  • 3 March 2019
  • 5 reacties
  • 1039 keer bekeken

Je kan geen facturen meer bekijken in MijnKpn (vast bellen). Je wordt doorverwzen naar KPN.com om aan te geven of je de facturen per post of sms wilt ontvangen. Alleen zie ik die optie nergens staan.

KPN maakt het wel onoverzichtelijk om dit te veranderen. Heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Joran 7 March 2019, 16:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mmenheere, erg duidelijk is het inderdaad niet. Ik vermoed dat je de instelling kunt aanpassen nadat je inlogt met je (voormalige) inloggegevens. Ik vraag het even na voor de zekerheid en kom er op terug. Ook doe ik direct het verzoek dit duidelijker op de website te vermelden. Excuses voor het ongemak. Zodra ik meer weet laat ik het in een reactie weten.
Reputatie 7
Badge +28
@Mmenheere: Het formulier is nog in de maak. Volgende week vrijdag worden de laatste testen gedaan en dan zal het formulier binnen enkele dagen live gaan. Sorry voor de verwarring, het was mij ook niet direct duidelijk.
Slordig. Dus geen enkele mogelijkheid om mijn rekening te controleren.
Niet klantvriendelijk!
Nu blijkt dat na het invullen van het formulier de veranderingen pas ingaan na de nieuwe factuurperiode.
Oude facturen? Niet in te zien? Ook slordig.

Ik kan het dus niet controleren.
Reputatie 7
Badge +28
Mis je nu oude facturen? Ik kan die nasturen. Kun je daarvoor jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, vaste telefoonnummer (in het vakje Klantnummer vast) en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer (in het vakje Persoonlijke opmerkingen)? Ik zorg dat een kopie per mail wordt nagestuurd, laat maar weten om welke facturen het gaat. Kun je een reactie sturen zodra je profiel is bijgewerkt?

Reageer