Beantwoord

Factuurinstellingen vaste telefonie

  • 7 March 2019
  • 7 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik ben een Vaste Beller zonder internet en krijg mijn facturen thuis gestuurd. Regelmatig krijg ik een brief van de KPN waarin mij gevraagd wordt de facturen per email toegestuurd te krijgen en dat wil ik ook graag. Regelmatig een poging gewaagd dit te regelen op de KPN site. Ik heb een account met inlog en wachtwoord maar ook daarmee is het nog niet gelukt.
Vandaag weer geprobeerd en nu blijkt dat ik sinds 1 maart niet kan inloggen als vaste beller zonder internet. Ik wordt verwezen naar kpn.com om daar de factuurinstellingen te regelen. Ook daarmee wordt ik weer het bos in gestuurd. ik heb gezocht op "factuurinstellingen" waarmee ik bij dit forum terecht kwam.

Dus nu via dit forum; KPN hoe kan ik mijn facturen naar mijn email adres gestuurd krijgen ipv per klassieke post?

mvg
BellertjeBart.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 14 March 2019, 13:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @BellertjeBart, Onhandig dat het tot nu toe nog steeds niet gelukt is en dat het nu onmogelijk lijk omdat je MijnKPN niet meer kunt gebruiken voor jouw abonnement. Ik ga je helpen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Beste Marina,

Bedankt voor je reactie en fijn dat je het eea wil oppakken.
Ik heb mijn forumprofiel verder ingevuld echter een klantnummer heb ik niet, althans op de KPN facturen kan ik die nergens vinden.
Groeten,
BellertjeBart.
Houd je er rekening mee dat de betaling dan ook alleen via automatische incasso gaat? Dit wordt dan de 15de v.d. maand geïnd. Dat kan voor vaste diensten niet op een andere datum.

Als dat niet uitkomt kun je beter de papieren factuur houden waarbij je het met acceptgiro (code) kan overmaken vóór de laatste dag v.d. maand. Papieren factuur/acceptgiro kost wel € 2,50 meer per maand v.d. extra administratie.

Heb je nu via hetzelfde (kpn)lijntje apart internet dan is een combi-abonnement internet met telefoon bij één provider te overwegen. Dat scheelt al gauw zo'n € 10 abokosten alleen al. (tov pstn belbasis + los internet)
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @BellertjeBart, Goede aanvulling van Peter 👍🏻 We incasseren op één datum, voor onze vaste(bel) diensten kunnen we dit niet aanpassen. Ook bestaan er mogelijkheden om het telefoonnummer toe te voegen aan je internet/tv abonnement. Dit kan misschien bij je huidige provider, maar ook bij ons 🙂 We kunnen de mogelijkheden eens doornemen via een privébericht, mocht je dat interessant vinden.
Beste Peter en Marina,

Dank voor jullie reactie.
Ik betaal al via automatische incasso, dat is geen probleem en loopt goed. Ik wil alleen van die papieren facturen af.
De enige reden dat ik nog een klassieke vaste bel aansluiting zonder internet en tv combinatie is dat die vaste bellijn nodig is voor mijn alarm systeem. Ik wil het alarmsysteem omzetten naar een internet aansluiting maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde. Ik heb dan een internetkaart nodig voor het alarmsysteem, een UPC tegen stroomuitval en mijn infrastructuur thuis moet aardig aangepast worden. Dit gaat allemaal wel gebeuren maar dat zal nog even duren.
Ik dacht dan even de papieren facturen voor de time-being aan te passen maar dat heeft kennelijk ook veel voeten in de aarde.
Reputatie 7
Badge +19
Het heeft inderdaad wat voeten in de aarde, maar ik ga ervoor zorgen dat er geen papieren facturen meer worden verzonden 🙂 Zodra het gelukt is, stuur ik je nog even een berichtje!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @BellertjeBart, Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar ik heb de papieren facturen stop laten zetten. Vanaf april ontvang je geen papieren facturen meer 🙂 Mocht je verder nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Reageer