Beantwoord

fax to email

Al jaren laat ik mensen die mij een fax willen sturen deze naar mijn fax-to-email nummer sturen. Hierdoor wordt de fax omgezet in een email berichtje, en komt leesbaar binnen op mn emailadres. kost meen ik 45ct per bericht voor de bericht aanbieder. Sinds kort lukt het niet meer om berichten te ontvangen. Ook ben k van email provider verandert. Hoe kan ik nagaan op wel email adres die fax binnen dient te komen, en hoe kan ik dat emailadres evt  wijzigen? faxnr *****

Admin: Telefoonnummer weggehaald omwille van privacy

icon

Beste antwoord door Joran 7 april 2016, 12:34

Welkom op het forum !

De faxmail-in-email dienst bestaat voor de consumentenmarkt niet meer. Is het mogelijk dat jouw fax zelf de optie biedt om deze door te sturen naar een e-mailadres? Dan kun je het best de handleiding doornemen hoe dit is aan te passen.

Voor de zakelijke markt bieden we deze dienst wel aan bij KPN Één. Via het online beheer systeem (Broadsoft) staat dit onder Profile > Users > Faxmachine > Fax Messaging Voice Management. Indien je dit product afneemt adviseer ik je een kijkje te nemen op ons zakelijke forum voor verdere ondersteuning.

Hopelijk helpt dit je verder! :)

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hallo dre01,

Faxmail in e-mail is inmiddels uitgefaseerd en is dus niet meer werkend. Dit betrof een zakelijke dienst. Alle klanten die hier nog gebruik van maakten zijn hiervan destijds ook op de hoogte gebracht. Je kan hier dus geen gebruik meer van maken. 

Met vriendelijke groet,

Ronald

echt kpn weer he.

ik heb geen bericht gehad, anders had ik dit wel ergens anders georganiseerd. en mn nummer van mn briefpapier gehaald.

raar he, kpn verdient er toch aan?

weer minder service.

in ieder geval bedankt voor de reaktie

Vreemd, tot op de dag van vandaag werk ik er mee. Wil nu echter een mailadres wijzigen. Hoe kan ik dat doen?

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum !

De faxmail-in-email dienst bestaat voor de consumentenmarkt niet meer. Is het mogelijk dat jouw fax zelf de optie biedt om deze door te sturen naar een e-mailadres? Dan kun je het best de handleiding doornemen hoe dit is aan te passen.

Voor de zakelijke markt bieden we deze dienst wel aan bij KPN Één. Via het online beheer systeem (Broadsoft) staat dit onder Profile > Users > Faxmachine > Fax Messaging Voice Management. Indien je dit product afneemt adviseer ik je een kijkje te nemen op ons zakelijke forum voor verdere ondersteuning.

Hopelijk helpt dit je verder! :)

Het vreemde is dat ik vanochtend een fax die ik zelf verzonden heb, wel als email binnen krijg. Hoe kan dat dan??

Reageer