Beantwoord

Faxen wordt afgeschaft maar ik blijf betalen voor tweede lijn

  • 9 October 2021
  • 5 reacties
  • 257 keer bekeken

Vernam dat KPN per 2022 het faxen afschaft,maar de kosten: ad: 2,50 euro per maand voor de tweede lijn gewoon in rekening blijft brengen;ik heb de Consument ter zake reeds ingelicht;KPN: wanneer jullie het faxen afschaffen,moeten jullie ook de kosten niet meer in rekening brengen!!!!!

admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 10 October 2021, 21:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook een 2de lijn. Betaal ik ook € 2,50 voor. Maar die heb ik niet om te faxen hoor. Hoe komt u er bij dat een 2de lijn bedoelt is om te faxen?

Hallo @Bockhuub , de 2e lijn heeft een eigen nummer, die je gewoon op kunt zeggen.

Dat is een gewoon telefoonnummer waarmee je kunt bellen en/of faxen en ja inderdaad, faxen gebeurt steeds minder, maar als KPN het faxen afschaft binnen hun organisatie wil dat nog niet zeggen dat jij niet meer kunt faxen naar organisaties die de fax nog wèl gebruiken.

Heb je een bron waarin staat dat KPN faxen beëindigt?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Bockhuub Faxen blijft gewoon mogelijk. Of een tweede lijn gebruikt wordt om te bellen of te faxen bepaalt de gebruiker, niet KPN.

Piet (zie zelf ook nog een fax heeft...).

En als je de lijn niet gebruikt zeg je hem toch op?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Bockhuub , de 2e lijn heeft een eigen nummer, die je gewoon op kunt zeggen.

Dat is een gewoon telefoonnummer waarmee je kunt bellen en/of faxen en ja inderdaad, faxen gebeurt steeds minder, maar als KPN het faxen afschaft binnen hun organisatie wil dat nog niet zeggen dat jij niet meer kunt faxen naar organisaties die de fax nog wèl gebruiken.

Heb je een bron waarin staat dat KPN faxen beëindigt?

 

@Bockhuub Faxen blijft gewoon mogelijk. Of een tweede lijn gebruikt wordt om te bellen of te faxen bepaalt de gebruiker, niet KPN.

Piet (zie zelf ook nog een fax heeft...).

En als je de lijn niet gebruikt zeg je hem toch op?

:point_up_2_tone3: