Beantwoord

Fysic FX-9000: Voicemail indicatie?

  • 19 March 2023
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Mijn ouders hebben sinds kort een Fysic FX-9000 telefoon. Deze heeft geen antwoordapparaat. Nu hebben we de voicemail aangezet bij KPN. Alleen weet ik niet hoe we de notificatie kunnen instellen hiervan. In de handleiding staat dat als de KPN voicemail obv FSK ondersteunt, het mogelijk is om een melding te krijgen bij nieuwe voicemail.

Alleen hoe krijgen we dit voor elkaar? Want het voicemail symbool ligt nog niet op. Ik hoor het graag, dank alvast!

icon

Beste antwoord door PeterG 19 March 2023, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

KPN heeft geen FSK. Zoals dat inderdaad in de gebruikershandleiding (pag. 17) staat gaat het bij kpn helaas niet werken.

Normaal gesproken gaat er een lampje knipperen bij een gemiste oproep. Dat er dan ook iets is ingesproken is natuurlijk nog geen honderd procent. Maar wel aanwezig.

Maar alleen de gemiste oproep, een functie van het toestel zelf (niet van kpn), is de enig mogelijke indicatie. De functie gemiste oproep werkt op een telefoon als nummerweergave actief is.

Geen gemiste oproep: er is niets ingesproken

Wel: er kán iets zijn ingesproken maar hoeft niet.

De afkorting obv ken ik trouwens niet dus die zin is voor mij niet helemaal te volgen.

Dank voor je reactie. Vreemd dat KPN (nog) geen FSK heeft.

o.b.v. is op basis van :-)