Beantwoord

Gebeld door onbekende nummers

  • 20 November 2019
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik ben het met Pippil eens, het slaat nergens op dat KPN mijn privé gegevens zomaar op straat gooit zonder specifieke toestemming.

Ik heb sinds een maand een abonnement bij jullie en ben sindsdien minimaal 6 keer gebeld door onbekende nummers in binnen en buitenland. Dat is meer dan ik ooit gebeld ben in de laatste 15 jaar!!!

Absolute schandalig en ik hoop dat KPN dit heel snel rechtzet. Een klein vinkje in de bestel process is het enige wat nodig is.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 November 2019, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik ben het met Pippil eens, het slaat nergens op dat KPN mijn privé gegevens zomaar op straat gooit zonder specifieke toestemming.

Ik heb sinds een maand een abonnement bij jullie en ben sindsdien minimaal 6 keer gebeld door onbekende nummers in binnen en buitenland. Dat is meer dan ik ooit gebeld ben in de laatste 15 jaar!!!

Absolute schandalig en ik hoop dat KPN dit heel snel rechtzet. Een klein vinkje in de bestel process is het enige wat nodig is.

 


Hallo@DaniT , in MijnKPN kun je dat zelf aan- en uitzetten, meestal onder de rubriek privacy.

Lees hierboven, KPN, geeft zelf aan dat dit niet mogelijk is. 

Lees hierboven, KPN, geeft zelf aan dat dit niet mogelijk is. 

Vreemd, bij Telfort kun je dat wel zelf regelen.

 

Reputatie 7
Badge +30

 Hoi Dani, welkom. We hebben een los topic aangemaakt voor je bericht omdat het onderliggende issue dat jij hebt een andere is. Zoals aangegeven in mijn reactie op PippiL in het ander topic kun je de aanwezigheid van jouw telefoonnummer in het telefoonboek aanpassen via mijnnummervermelding.nl.

Echter, gebeld worden door onbekende nummers staat hier over het algemeen los van. Dit gebeurt ook als je niet in het telefoonboek staat. Bij dergelijke belletjes worden belcomputers gebruikt om grote series aan nummers te bellen tot ze nummers hebben die overgaan. Is heel irritant, zeker, maar niet iets waar echt iets aan gedaan kan worden behalve wachten tot ze stoppen met bellen.