Beantwoord

Gebeld worden door een onbekend nummer

  • 23 June 2022
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Gebeld door telefoonnummer 0850206443. Er wordt niets ingesproken. Weet niet of of dit een spam is

 

icon

Beste antwoord door janwilnl 23 June 2022, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @onbekend nummer1 

Schijnt o.a. een sexnummer te zijn volgens Google
Niet terugbellen! Daar hopen ze op en dan kun je torenhoge rekeningen krijgen

Hoi @onbekend nummer1 

Schijnt o.a. een sexnummer te zijn volgens Google
Niet terugbellen! Daar hopen ze op en dan kun je torenhoge rekeningen krijgen

Ik snap eigenlijk wel dat mensen hierop terugbellen, die denken er gaat iets fout en krijgen dan ineens een hoge rekening voor het op zo'n nummer in de wacht hangen. Wel moet dat toch aan het  begin als je zo'n nummer belt gezegd worden wat het kost? Daarnaast is dat toch vooral met 0900 nummers?

 

Ik dacht dat 085 een niet regio gebonden nummer was: https://www.belfabriek.nl/wat-zijn-085-nummers 

Wat kost bellen naar 085 nummers?

Bellen naar 085-nummers is in alle gevallen mogelijk binnen de bestaande belbundel van het abonnement tegen het lokale tarief.

Gebeld door telefoonnummer 0850206443. Er wordt niets ingesproken. Weet niet of of dit een spam is

 

Ik heb het nummer even gebeld en dit was van Eijck Berging (iets met autoberging)

Zegt je dat wat?

Oja, ze wilden eerst hun naam niet geven omdat ik mijn naam niet meteen zei haha. Pas na uitleg aan een andere medewerker zeiden ze het, de eerste keer dat ik hun aan de lijn kreeg zeiden ze dat namelijk te snel om goed te volgen.