Beantwoord

Geeft de Experia Box V10 genoeg stroom aan analoge telefoontoestellen?

  • 4 August 2021
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Weet iemand of de Experiabox V10 op de analoge telefoonaansluiting in rust minstens 5mA kan leveren?

Ik vraag dit omdat sommige analoge telefoons geen netadapter nodig hebben, maar dan moeten ze wel gevoed kunnen worden uit de Experiabox. 

Alvast bedankt,

Peter

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 August 2021, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @pkrpkr , gewoon zo'n telefoon aansluiten en er even naar toe bellen. Gaat de bel over dan kan werkt de telefoon goed. Gaat de bel niet over, dan werkt de telefoon niet (meer) via een modem.

Zelf heb ik een Gigaset DA310 vaste telefoon met snoer en werkt er perfect op, ook in samenwerking met mijn Gigaset DECT-toestellen op een Experia V10 modem van KPN.

Het kan zijn dat de oudere toestellen uit de vorige eeuw het niet meer doen, gewoon proberen dus.

 

Bedankt Jan.

Wilde het graag weten voordat ik het nieuwe telefoontoestel aanschaf en erachter kom dat het niet werkt.

Dus uitproberen zal een beetje moeilijk worden.

Mvg

Peter

Bedankt Jan.

Wilde het graag weten voordat ik het nieuwe telefoontoestel aanschaf en erachter kom dat het niet werkt.

Dus uitproberen zal een beetje moeilijk worden.

Mvg

Peter

Hallo @pkrpkr , mischien kun je bij buren, kennisen, collega's eens een telefoon lenen om uit te proberen.

Welke telefoon wil je kopen?

Als je (in de buurt van) Apeldoorn woont mag je van mij wel een telefoon lenen, kunnen we eventueel via PB regelen.

Succes.

 

 

Bedankt voor het vriendelijke aanbod Jan. Helaas woon ik daar meer dan 200km vandaan.  Ik dacht aan een Ergophone - de fabrikant geeft expliciet aan dat 5mA leverbaar moet zijn.

Het zal vermoedelijk wel werken maar het is raar dat in de technische specificaties van de Experiabox V10 niet eens vermeld wordt dat er 2 aansluitingen voor analoge telefoons zijn - laat staan de specs daarvan.

 

Bedankt voor het vriendelijke aanbod Jan. Helaas woon ik daar meer dan 200km vandaan.  Ik dacht aan een Ergophone - de fabrikant geeft expliciet aan dat 5mA leverbaar moet zijn.

Het zal vermoedelijk wel werken maar het is raar dat in de technische specificaties van de Experiabox V10 niet eens vermeld wordt dat er 2 aansluitingen voor analoge telefoons zijn - laat staan de specs daarvan.

 

Hallo @pkrpkr , de V10 heeft 2 phone-aansluitingen, de 2e aansluiting is voor een 2e telefoonnummer.

Bijvoorbeeld 1 nummer prive en het andere nummer zakelijk, ik noem maar een voorbeeld.

Ik heb even bij Ergophone gekeken, neem in ieder geval NIET de IP-versie en als het een telefoon voor de Duitse markt is kijk dan ook even goed of deze op het NL KPN net werkt.

Als alternatief in NL heb je Profoon en Fysik,  o.a. bij de zorgwinkels voor ouderen te koop.

 

 

Thnx Jan