Beantwoord

Geen beltoon meer waarschijnlijk al maanden op vaste aansluiting

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb onlangs van klanten vernomen waarom ik op mijn vaste aansluiting niet bereikbaar ben… Dit bevreemde mij zeer maar tot mijn grote schrik zag ik 37 (!) gemiste oproepen. Waarschijnlijk is het al zo rustig in huis na de overzetting Telfort - KPN ik kan zelf wel bellen, maar ik krijg geen geluid / beltoon meer als ik gebeld wordt. Ik heb zelfs een nieuwe telefoonset gekocht omdat ik dacht dat het probleem hierdoor misschien zich voordeed. Helaas… nu zie ik dat meerdere mensen deze problemen kennen na de overzetting telfort / KPN

Ik ga ervan uit dat we samen een oplossing hiervoor kunnen bedenken, anders zeg ik mijn vast abonnement hierbij op! Ik heb absoluut geen zin om voor een ondeugdelijk product te betalen net nu ikzelf met mn bedrijf voor de tweede keer in lockdown zit.

Vandaar de paniek bij mijn klanten nu ik ook nog eens niet bereikbaar ben.

Ik heb alreeds een oeroud modem.. misschien ligt t hieraan?

Alle functies van de telefoon doen het.

Bij telefoonpoort twee gaat mijn telefoon niet eens oplichten dus dat is absoluut een waardeloos advies van uw stappenmonitor.

als de telefoonaansluiting is ingesloten bij poort een dan geeft de telefoon even een licht signaal maar geen geluid en zie ik nog tenminste een gemiste oproep staan.

Dit kan natuurlijk echt niet, en is absoluut niet bevordelijk voor de bereikbaarheid van mijn bedrijf…. alsof de crisis nog niet erg genoeg is.

Nogmaals, krijgen we dit niet verholpen, wil ik de laatste maanden mijn geld terug mbt het abonnement en zeg ik per direct mijn vaste telefoonlijn op!

Met een vriendelijke groet.

Helen Bartels

icon

Beste antwoord door Helen01 21 January 2021, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Helen01, welkom! Wat rot dat dit nu pas opgemerkt wordt :-(. Heb je intussen al op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende telefoonnummer? Welke Experia Box heb je? 

Hoi Marcia ja dat is zeer vervelend, inmiddels heb ik een nieuw modem en heeft medewerker Jip van de technische dienst alles weer aan t lopen gekregen! Telefoon doet t weer gelukkig

dank je wel voor de actie hierop ook nog, mvg Helen

Reputatie 7
Badge +30

Ah, dat is heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten :-).