geen bereik op mobiel Help !

• 17 september 2013
  • 2 reacties
  • 4580 keer bekeken

hallo.

Een poosje geleden heb een een vraag in het forum gestelt, betreft mijnkpn en het bestellen van een nieuwe simkaart omdat mijn oude niet in mn nieuwe mobiel past.

Toen heb ik via één van de forum mensen een link gekregen die me naar een pagina stuurde waar ik een nieuwe sim kon bestellen ( de pagina was van KPN). Dit heb ik toen gedaan.

Het is nu 3 dagen later en ik heb nog steeds geen nieuwe simkaart, zelfs geen vertificatie via de email dat hij onderweg of dat ze mijn aanvraag hebben ontvangen.

Tot vanmiddag had ik de gedachte: ach laat ook maar, ik laat mijn oude simkaart wel bijknippen. totdat ik vanmiddag iemand probeerde te bellen en dat niet lukte.

Ik kan niet meer op het netwerk van kpn en ben dus niet meer bereikbaar.

als ik via de instellingen contact met een netwerk probeer te maken, komt er een melding dat mijn simkaart een verbinding met dit netwerk niet toestaat. WTF.

# ik ben erg bang dat ze mijn nieuwe simkaart toch hebben opgestuurt maar dan naar het verkeerde addres en dat die persoon hem heeft geactiveerd en zo mijn oude dus onbruikbaar heeft gemaakt..... 

Iemand een iedee door wat dit nog meer kan worden veroorzaakt en wat voor stappen ik het beste kan ondernemen???

Knarf336

2 reacties

ik heb gewoon prepaid.

het kan dus zijn dat iemand anders hem heefd ontvangen?

Reputatie 7
Badge +12
Gaat dit over een simkaart voor een prepaid of een abonnement?

De simkaart voor een abonnement kan namelijk opgehaald worden in de winkel en moet zelf nog geactiveerd worden. De simkaart van een prepaid zal meteen geactiveerd worden waarbij de oude ook meteen gedeactiveerd wordt.

Reageer