Beantwoord

Geen melding op het scherm

  • 21 December 2020
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

ik heb hetzelfde probleem. Er staat als er gebeld wordt: “geen melding” is dit het nieuwe anoniem misschien? 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Myranda G 4 January 2021, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Myranda G! Je reageerde op een oud topic (niet meer actueel), dus we hebben je even afgesplitst. Als een bekende je belt, zie je dan wel een melding in het scherm?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 1

Sorry,  had het antwoord ff gemist… excuses daarvoor.

ik heb het niet meer voorbij zien komen, beetje vreemd maar waar. 
ik was wel toen wel net overgestapt van ziggo naar kpn, weet niet of het daarmee te maken heeft maar dat lijkt me van niet. Zover ik weet was het geen bekende. Een bekende die in het geheugen staat zie ik wel op het scherm.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat je weer terug bent gekomen, @Myranda G. Welke merk en type vaste telefoon gebruik je? 
Ik kan me haast niet voorstellen dat ‘Geen Melding’ gelijk is aan ‘Anoniem’ of ‘Privé(-nummer)’. 

Bij Ziggo stond er altijd ‘Anoniem’ in beeld als een anoniem nummer belde? 

Reputatie 1

Hi Lisa,

merk telefoon is Panasonic  en bij ziggo is het inderdaad “anoniem” als er gebeld werd.

En tot nu toe is het ook niet meer voor gekomen.(“geen melding”) dus… weet ff niet zo goed wat   Ik nu moet doen, mss ff laten rusten tot het weer gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Myranda G! Wellicht kun je zelf je mobiele telefoon op anoniem bellen zetten en een keer bellen naar de vaste telefoon? Dan kun je het meteen testen. Als dit teveel moeite is, dan begrijp ik dat. Je kunt uiteraard wachten tot het nog eens voorkomt, of niet. :yum:

Reputatie 1

Heb het gedaan en het is idd wat ik zei: als het anoniem nummer is staat er “geen melding”. 

Dus dan weten we dat nu. Dat is dus sinds ik overgestapt ben op kpn.