Beantwoord

Geen reactie op klacht

  • 10 July 2020
  • 10 reacties
  • 146 keer bekeken

Badge

KPN heeft mijn 'klacht' in behandeling en ik zou rond 20 juni bericht krijgen. Niks gehoord. Ik heb in verschillende sessies nu bijna 2 uur aan de lijn gehangen en gesprekken gevoerd en telkens krijg ik te horen dat het geregeld wordt maar ik hoor niks over mijn 'klacht' en ik blijf maar herinneringen krijgen dat ik moet betalen.... Ik ben radeloos en voel me zo niet serieus genomen 😔

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 July 2020, 21:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Is dit alleen een mededeling of is er een probleem en heeft u een helpende hand nodig?

Badge

Oepsie. Ik ben hier nieuw maar ik ben zo erg op zoek naar een manier om in contact te komen met KPN, anders dan via het telefoonnummer want ik wil zo graag een schriftelijke reactie van KPN. Nu moet ik het telkens doen met de voornaam van de persoon die ik gesproken heb en heb dus kennelijk niks aan mondelinge gedane toezeggingen.

Badge +19

Welkom hier. Hier is alles zwart op wit en openbaar. Dus als het problemen betreft met je verbinding of apparatuur staan we te springen om je te helpen. Medewerkers van kpn doen dat ook. Hier wordt je altijd goed geholpen.  Dus brandt maar los:wink:

Badge

Hoi Joep

Bedankt voor je aanbod maar ik vrees dat ik dan toch verkeerd zit (ligt aan mij jhoor) want ik heb geen problemen met verbindingen en/of apparatuur... Sterker nog: ik heb helemaal geen verbindingen en/of apparatuur maar ondanks dat stuurt KPN me wel telkens betalingsherinneringen, dat zou opgelost worden maar ik hoor maar niks 😟

Ik ga op zoek naar andere mogelijkheden. Dankjewel in ieder geval!

Badge +19

Ok helder. Je bent wel ooit klant geweest? Ik vraag dat omdat er heel veel spam is die lijken op facturen en/of aanmaningen van kpn. Let dus goed op.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Peter, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Ik begrijp dat je herinneringen krijgt van facturen terwijl je geen abonnement bij ons hebt of ooit hebt gehad? Hoe ontvang je deze herinneringen? Komen ze op jouw naam en ook op jouw adres binnen? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Badge

Hallo Alex

Dat zou fijn zijn!

Ik krijg brieven per post als herinneringen... Ik heb veel gesprekken gevoerd en telkens kreeg ik te horen dat het geregeld zou worden ...

Ik heb mijn profiel aangepast met identiteitsgegevens en klantnummer. 

Met vriendelijke groet

Peter

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat dit gaat om een mobiele abonnement dat niet op tijd was opgezegd terwijl dit wel de bedoeling was. 

Dit wordt nu geregeld. Het abonnement is opgezegd en alle kosten die in rekening zijn gebracht zullen terug worden gestort. Dit wordt verwerkt op je laatst factuur die rond de 20ste zal verschijnen. Hierop kun je dit ook controleren. 

Geen zorgen dus.

Badge

Dankjewel Alex!

Ik ben er blij mee

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan, je weet me hier te vinden mocht je dit niet terugzien op je volgende en laatste factuur. :relaxed: