Beantwoord

Geen reactie op opzegging vaste lijn gekregen

  • 10 April 2019
  • 4 reacties
  • 897 keer bekeken

Nou ja zoals de titel al zegt...vaste lijn zakelijk opgezegd op17-02-2019. Eenmalig mail gehad dat de opzegging binnen 14 dagen bevestigd zou worden en daarna nooit meer iets gehoord. Wel meerdere malen herinnering om abonnementskosten te betalen voor april en mei...
En nu?
icon

Beste antwoord door Bart_ 11 April 2019, 13:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ib010 Dat is bijzonder vreemd, natuurlijk en dat moet uiteraard worden uitgezocht. Nu heb je het over een 'zakelijk abonnement': in dat geval zul je je moeten melden bij de collega's van het Zakelijk Forum. Ik werk voor de consumententak van KPN en ik heb geen inzicht in de zakelijke tak.
Bart, bedankt voor je bericht.
Lijn werd door ons op de zaak gebruikt maar staat gewoon op prive-naam dus geen zakelijk abo...

Groet Ingrid
Reputatie 7
Badge +20
Dag Ingrid! Dan help ik je graag verder. Ik heb wat informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het telefoonnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Je hebt een ook een bevestiging gekregen van de opzegging? Kun je me daar een screenshot van sturen? Dat mag via een privébericht.
Profiel bijgewerkt!

Reageer