Nou ja zoals de titel al zegt...vaste lijn zakelijk opgezegd op17-02-2019. Eenmalig mail gehad dat de opzegging binnen 14 dagen bevestigd zou worden en daarna nooit meer iets gehoord. Wel meerdere malen herinnering om abonnementskosten te betalen voor april en mei...
En nu?
Hallo @ib010 Dat is bijzonder vreemd, natuurlijk en dat moet uiteraard worden uitgezocht. Nu heb je het over een 'zakelijk abonnement': in dat geval zul je je moeten melden bij de collega's van het Zakelijk Forum. Ik werk voor de consumententak van KPN en ik heb geen inzicht in de zakelijke tak.
Dag Ingrid! Dan help ik je graag verder. Ik heb wat informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het telefoonnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.