Beantwoord

Geen telefonie op afgesproken datum

  • 27 June 2019
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Badge
Beste mevrouw/ mijnheer,

Bij deze wil ik klagen over de ontzettend slechte service van KPN.
Vorige week 18juni zou er een telefoonaansluiting worden gemaakt op mijn nieuwe woning Graafseweg XXX. Ik heb dit via KPN BELBUDGET geregeld met de KPN medewerker die mij toegezegd heeft dat er een telefoonaansluiting (ISRA punt )in mijn woning gemaakt zou worden alvorens dat ik mij het contract voor 12 maanden heb aan laten praten a 12,50 per maand heeft de medewerker alles nagevraagd bij zijn manager en alles was in orde zodat ik 1 juli een vaste telefoonaansluiting in mijn woning zou hebben.Heb vorige week dus speciaal een halve dag vrij genomen daar de KPN monteur langs kwam. Echter de betreffende monteur gaf ook aan dat KPN een fout heeft gemaakt en dat hij niet van de grond ploeg is. Ook had hij notabene een 2e opdracht in zijn telefoon staan om de telefoonlijn van de buren graafseweg XXX te testen echter hebben de buren familie XXX hier geen opdracht of aanvraag voor gedaan. Daarnaast heb ik na het bezoek van de monteur een e-mail ontvangen dat ik terug gebeld zou worden ook dat is niet gebeurd en ik heb ondertussen nog steeds niet de beloofde telefoonaansluiting welke 1 juli aangelegd zou zijn en klaar voor gebruik , hetgeen plechtig is beloofd door de KPN medewerker en waar vervolgens het contract voor is afgesloten. Graag verneem ik hoe KPN alsnog gaat regelen hoe ik , zoals afgesproken per 1 juli een telefoonaansluiting heb?

Met vriendelijke groet,
Chris ------ uit Wijchen

Op ma 3 jun. 2019 om 15:46 schreef Klantenservice van KPN

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


icon

Beste antwoord door Marina_ 28 June 2019, 14:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ChrisWijchen, Welkom op het forum. Jammer genoeg is het niet meteen een warm welkom bij onze provider. Het is best wel vreemd dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan rondom het aansluiten van je verbinding die 1 juli zou ingaan. Ik ga kijken of ik je hier meer duidelijkheid over kan geven en of 1 juli nog haalbaar is. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +19
@ChrisWijchen, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer