geen telefoon

  • 26 mei 2015
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

onze vaste telefoonlijn ligt dood............


3 reacties

Badge
Hallo hwtec,

Hoort u wel een kiestoon?

Er zijn een aantal dingen die u kunt proberen:

 *Alle kabels en stekkertjes controleren (op breuken en of ze goed zijn ingeplugged)

 *20 seconden de stekker uit de experiabox halen.

 *Een ander toestel proberen

Is er verder nog informatie waarvan u denkt dat het relevant is?

Mvg. Thibauld

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Als u een Experiabox gebruikt, en deze een lampje Voice heeft, brandt deze?

Robin

Reputatie 7
Badge +28
Dag ,

Mijn excuses voor de zeer late reactie. Is het probleem verholpen met bovenstaande stappen? Als dat niet het geval is zoek ik dit graag verder uit. Kun je daarvoor je adresgegevens, naam contractant en het betreffende telefoonnummer in een privébericht sturen?

Reageer