Beantwoord

Geen telefoon

  • 6 januari 2016
  • 1 reactie
  • 219 keer bekeken

Beste mensen,

Gisteren was de oplevering.

De monteur had geen telefoon mee en telefonie is ook niet getest.

Onze systeembeheer kan zien dat telefonie op het modem niet actief is!

Aangezien we als Kliniek telefonisch bereikbaar moeten zijn, graag zsm uw aandacht.

Onze telefoonnummers zijn 045 *** en 045 ***.

Na telefonisch contact gisteren, zou het binnen 8 werkuren opgelost moeten zijn, na een herstart van het modem vandaag. Dit is helaas niet zo.

Hopelijk horen we snel iets.

Mvg

Adam

Admin: Telefoonnummers weggehaald omwille van privacy

icon

Beste antwoord door PeterG 6 januari 2016, 11:25

Dat is een vervelende situatie.

Heb je een zakelijk contract? Dan kan dit behandeld worden via het zakelijke forum:

https://zakelijke-community.kpn.com/ .

Voor telefoontoestellen dien je volgens mij zelf zorg te dragen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +31
Dat is een vervelende situatie.

Heb je een zakelijk contract? Dan kan dit behandeld worden via het zakelijke forum:

https://zakelijke-community.kpn.com/ .

Voor telefoontoestellen dien je volgens mij zelf zorg te dragen.

Reageer